news-background
news-background

قسمت دوم "Man of Steel" ؟

شنیده شده کمپانی برادران وارنر (Warner Bros)، اخیرا ساخت ادامه "مرد پولادین (Man of Steel)" را در برنامه های آینده خود قرار داده است.

با توجه به گفته های سایت TheWrap، دی سی (DC) اصلا صحبتی درباره ادامه این فیلم نکرده بود، بطوری که همه طرفداران از دیدن دوباره فیلم تکی سوپرمن، نا امید شده بودند. اما فردی مرتبط با پروژه، به TheWrap گفته که سوپرمن یکی از شخصیت های پرمخاطب دی سی است و ساخت دوباره فیلمی از وی، خیلی برای کمپانی مهم میباشد.

البته با توجه به دیگر گزارشات سایت، از ساخت ادامه فیلم هنوز خبری رسمی نیست. برادران وارنر، دو پروژه نامشخص برای 5 اکتبر 2018 و 1 نوامبر 2019 در نظر گرفته است؛ اما فعلا خیلی زود است که یکی از آنها را به مرد پولادین 2 اختصاص دهیم.

همچنین صحبت هایی درباره بازگشت زک اسنایدر (Zac Snyder) برای کارگردانی فیلم شنیده شده است. وی که قبلا دو فیلم "مرد پولادین" و "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman Vs Superman: Down of Justice)" را در کارنامه داشته، کارگردانی دو قسمت لیگ عدالت (Justice League) را نیز برعهده دارد. (تماشای آنلاین فیلم‌های خارجی)

هنری کویل (Henry Cavill)، بازیگر نقش سوپرمن، برای بار دیگر در قسمت اول لیگ عدالت در تاریخ 17 نوامبر 2017 دیده خواهد شد و شایعاتی درباره دیدن او بهمراه موی بلند و ریش (همانطور که در کمیک شاهد بودیم) شنیده شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید