news-background
news-background

قسمت بعدی Transformers در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود؛ نویسنده دنباله G.I. Joe انتخاب شد

پارامونت تاریخ اکران دنباله‌ی جدید لایو-اکشن «ترنسفرمرها» (Transformers) را ۲۴ ژوئن سال ۲۰۲۲ اعلام کرد. استودیو در حال توسعه‌ی دو پروژه‌ی متفاوت است: یکی با «جیمز وندربیلت» نویسنده‌ی «معمای قتل» (Murder Mystery) و دیگری با «جان هارولد» نویسنده‌ی «ارتش مردگان» (Army of the Dead) و تهیه‌کننده‌ی «جان ویک ۳». پروژه‌ی وندربیلت براساس شنیده‌ها اسپین‌آفی است از «جنگ هیولاها» (Beast Wars) که در آن شخصیت‌ها به ربات‌هایی هیولا-گونه از جمله «چیتور» (کفتار)، «اپتیموس پرایم» (گوریل)، و «ریناکس» (کرگدن) تبدیل می‌شوند. پروژه‌ی دیگر در دنیای «بامبل‌بی» (دانلود فیلم Bumblebee با لینک مستقیم) روی می‌دهد. تولید هیچ‌یک از این پروژه‌ها قطعی نشده است.

پارامونت علاوه بر این تاریخ اکران «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» (The Trial of the Chicago 7) به کارگردانی «آرون سورکین» را همچنان ۲۵ سپتامبر آینده به صورت محدود اعلام کرده و قصد دارد از ۹ اکتبر و سپس ۱۶ اکتبر فیلم را به صورت گسترده اکران کند.

این استودیو تأیید کرد که «جو شراپنل» و «آنا واترهاوس» نویسندگان «سیبرگ» (Seberg) برای نگارش فیلمنامه‌ی دنباله‌ی «جی‌.‌آی. جو» (G.I. Joe) استخدام شده‌اند و قرار است دنیای فیلم را برپایه‌ی اسپین‌آف «چشمان مار» (Snake Eyes) که قرار است اکتبر آینده اکران شود، گسترش دهند. «لورنزو دی بوناونتورا» برای تهیه‌کنندگی «ترنسفورمرها» و «جی‌.آی. جو» بازمی‌گردد. «هنری گولدینگ» ستاره‌ی «آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) در «چشمان مار» نقش اصلی را بازی می‌کند. او برادر و دشمن «استورم شدو» است.

«کریستن استوارت» در فیلم «سیبرگ» نقش «جین سیبرگ» فعال سیاسی موج نوی سینمای فرانسه و ستاره‌ی «از نفس افتاده» (Breathless) را بازی کرد. این فیلم سال گذشته در جشنواره‌ ونیز اکران و توسط آمازون عرضه شد و ۴۳۴ هزار دلار فروخت.

روز پنجشنبه استودیوی سونی نیز اعلام کرده بود که اکران فیلم «نایتینگیل» (The Nightingale) با بازی ال و داکوتا فنینگ را به جای دسامبر امسال در ۲۲ دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران می‌کند. این فیلم به کارگردانی «ملنی لورنت» روایت‌گر داستانی براساس کتاب پرفروش «کریستین هانا» در سال‌های وقوع جنگ جهانی دوم است و ماجرای دو خواهری را به تصویر می‌کشد که در مقابل اشغال فرانسه توسط آلمان مقاومت می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید