news-background
news-background

فیلم Upgrade با یک سریال ادامه پیدا می‌کند

فیلم «مرد نامرئی» (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) «لی وانل» را به عنوان یکی از بهترین کارگردانان جدید در فیلم‌های ژانر معرفی کرد، اما بسیاری معتقدند که این فیلم «ارتقا» (دانلود فیلم Upgrade با لینک مستقیم) بود که نشان داد او فیلمسازی ویژه است. آن فیلم در بازارهای آمریکا موفقیت بزرگی کسب نکرد و احتمال تولید قسمت‌های بعدی کمتر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که بلوم‌هاوس در حال همکاری با فیلمساز است تا دنباله‌ای برای «آپگرید» تولید کند اما به جای سینما آن را در تلویزیون منتشر خواهد کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وقایع سریال چند سال پس از فیلم روی می‌دهد که داستانی در مورد یک مرد ناتوان جسمی روایت می‌کرد و با کاشت چیپ هوش مصنوعی علاوه بر امکان حرکت مهارت‌های مبارزه را هم به دست می‌آورد. سریال قرار است داستان هوش مصنوعی را دنبال کند اما در میزبانی جدید و مأموریتی تازه. وانل اخیراً نسبت به دنباله‌ی «ارتقا» ابراز علاقه‌مندی کرده بود.

وانل در پروژه‌ی تلویزیونی به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کند و نویسندگی آن را به «تیم والش» می‌سپارد. والش پیش‌تر بر روی سریال اسپین‌آف «بورن» (دانلود سریال Treadstone با لنیک مستقیم) شبکه‌ی USA همکاری کرده است. دیگر نویسنده و تهیه‌کنندگان سریال «کریستان زیو هیوتن» و «جیمز رولند» خواهند بود که از هم اکنون کار بر روی فیلمنامه‌ی سریال علمی-‌تخیلی را آغاز کرده‌اند. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بلوم‌هاوس فیلم‌های کم‌هزینه‌ی بسیار زیادی را در ژانر وحشت به تولید رسانده اما به تازگی وارد عرصه‌ی سریال‌‌های تلویزیونی شده است. سریال‌های آن‌ها شامل اسپین‌آف «پاکسازی» (Purge) و مستند تحسین شده‌ی «جینکس» (دانلود مستند The Jinx با لینک مستقیم) می‌شود.

تاریخ پخش سریال «ارتقا» هنوز نامشخص است اما با توجه به محبوبیت فیلم، بلوم‌هاوس مشکلی برای یافتن شبکه‌ی پخش‌کننده نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید