news-background
news-background

فیلم Trail of The Chicago 7 «آرون سورکین» را نت‌فلیکس پخش می‌کند

در حالی که بخش‌های زیادی از سالن‌های سینما در سراسر دنیا هنوز بازگشایی نشده‌اند، فیلم‌های بیشتری مستقیماً وارد شبکه‌های استریمینگ و پلتفرم‌های دیجیتال پخش محتوا می‌شوند. آخرین فیلمی که این سرنوشت را پیدا کرده «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» (دانلود فیلم The Trail of the Chicago 7 با لینک مستقیم) به کارگردانی «آرون سورکین» است که پارامونت امتیاز پخش آن را به نت‌فلیکس واگذار کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

ورایتی گزارش می‌دهد که نت‌فیلکس جدا از «۵ قطره خون» (دانلود فیلم Da 5 Bloods با لینک مستقیم) به کارگردانی «اسپایک لی» که اخیراً منتشر شد، امتیاز یکی دیگر از فیلم‌های مدعی کسب جایزه را اخذ کرده است. بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر عرضه شود. پارامونت پیش‌تر قرار بود این فیلم را در ماه سپتامبر روی پرده ببرد و سپس در ماه اکتبر همزمان با انتخابات به صورت گسترده اکران کند.

مهم‌ترین مشکل پخش فیلم با تغییرات جدید این است که امتیاز پخش آن در کشورهای خارجی پیش‌فروش شده است. نت‌فلیکس معمولاً فیلم‌هایش را در بازارهای جهانی عرضه می‌کند و به نوشته‌ی ورایتی، هنوز امکان دارد که پخش داخلی فیلم توسط نت‌فلیکس لغو شود اگر این کمپانی حق پخش خارجی آن را به دست نیاورد.

در صورت نهایی شدن قرارداد، نت‌فلیکس فیلم‌های مدعی زیادی برای فصل اهدای جوایز خواهد داشت. این عناوین شامل «مانک» (دانلود فیلم Mank با لینک مستقیم) به کارگردانی «دیوید فینچر»، «ببر سفید» (White Tiger) به کارگردانی «رامین بحرانی»، «مرثیه هیل‌بیلی» (Hillbilly Elegy) به کارگردانی «ران هاوارد» و «بلک باتم ما رینی» (Ma Rainey's Black Bottom) ساخته‌ی «جورج سی. وولف» می‌شود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

داستان «محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی» در مورد گروهی از هفت فعال اجتماعی متهم به توطئه و دعوت به شورش در جریان اعتراضات ضد جنگ ویتنام در سال ۱۹۶۸ است. ستارگان این فیلم شامل «ادی ردمین»، «ساشا بارون کوئن»، «جرمی استرانگ»، «جوزف گوردن-لویت»، «فرانک لنگلا»، «ویلیام هارت»، «مایکل کیتون» و «مارک رایلنس» می‌شود. سورکین فیلمنامه‌ی این پروژه را هم به نگارش درآورده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید