news-background
news-background

فیلم Thomas & Friends با کارگردانی «مارک فورستر» در حال توسعه است

«مارک فورستر» کارگردان «جنگ جهانی زد» (World War Z) فیلم بلندی بر اساس برند «توماس و دوستان» (Thomas & Friends) کارگردانی می‌کند. «رابی برنر» مدیر «متل فیلمز» می‌گوید: ««توماس» برند جهانی محبوبی است که بر اهمیت دوستی تمرکز می‌کند، مضمونی که عمیقاً با کودکان و والدین سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده است. مارک داستان‌گویی بی‌نظیر است و من مشتاق همکاری با او برای روایت داستان «توماس» به شکلی مدرن و غیرمنتظره.»

متل می‌گوید «توماس و دوستان» یک فیلم خانوادگی پرخرج خواهد بود که لایو-اکشن را با انیمیشن ترکیب می‌کند. «متل فیلمز» در تولید این پروژه با کمپانی «توداکس» (2Dux) فورستر و «رنی ولف» همکاری خواهد کرد. نویسندگی فیلمنامه به «آلیسا هیل» و «جسی ویگوتو» سپرده شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

فیلم‌های مارک فورستر

 

«توماس و دوستان» امسال هفتاد و پنجمین سالگردش را جشن گرفت. توماس اولین بار در سال ۱۹۴۵ توسط کشیش «ویلبرت اودری» خلق شد. داستان‌های توماس در حال حاضر با یک سریال تلویزیونی که در فصل بیست و چهارم خود است بازگو می‌شود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فورستر می‌گوید: «توماس شخصیت محبوب من از دوران کودکی بوده. بسیار هیجان‌زده‌ام که با رابی و گروه او در متل همکاری می‌کنم و به سفری پرماجرا و زیبا برای برندی که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود می‌روم.»

 

زمان پخش فیلم Friends and Thomas

 

متل در سال ۲۰۱۶ فیلم لایو-اکشن «مکس استیل» (Max Steel) را تولید کرد که در گیشه تنها ۴ میلیون دلار فروخت. آغاز همکاری فورستر و ولف به بیست سال قبل برمی‌گردد. آن‌ها تاکنون فیلم‌هایی چون «جنگ جهانی زد» و «کریستفر رابین» (Christopher Robin) را به تولید رسانده‌اند. فورستر سابقه‌ی کارگردانی «ذره‌ای آرامش» (Quantum of Solace) و «در جستجوی ناکجاآباد» (Finding Neverland) را نیز دارد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید