news-background
news-background

اولین جزئیات از فیلم The Whale «دارن آرونوفسکی» با بازی «برندن فریزر»

«برندن فریزر» در اولین فیلم آرونوفسکی پس از «مادر!» نقش‌آفرینی می‌کند.

 

«دارن آرونوفسکی» با فیلم بلند «نهنگ» (The Whale) وارد همکاری با استودیوی A24 شد. این فیلم که از نمایشنامه‌ای تحسین‌شده به همین نام نوشته‌ی «ساموئل دی. هانتر» اقتباس می‌شود، با همکاری استودیوی A24 و پروتوزا پیکچرز به تولید و پخش می‌رسد. آرونوفسکی کارگردان و هانتر نویسنده‌ی اقتباس از نمایشنامه‌ی خودش است. این تازه‌ترین فیلم آرونوفسکی پس از «مادر!» (mother!) است که در سال ۲۰۱۷ توسط پارامونت اکران شد. «برندن فریزر» در این فیلم نقش اول را بازی می‌کند.

هانتر با انتشار بیانیه‌ای در این خوصو می‌گوید: «اقتباس از نمایشنامه‌‌ام برای یک فیلمنامه کار لذت‌بخشی بوده است. این داستان عمیقاً شخصی است و من خوشحالم که مخاطبین گسترده‌تری پیدا می‌کند. از وقتی که فیلم «مرثیه‌ای برای یک رؤیا» (Requiem for a Dream) دارن را دیدم و زمانی که در اولین سال‌های کالج بودم و در حال نوشتن اولین نمایشنامه‌هایم، یکی از هوادارانش بوده‌ام، و سپاسگزارش هستم که هنر و استعدادش را در این فیلم به کار می‌گیرد.»

در خلاصه‌ی داستان فیلم که توسط «فیلم استیج» منتشر شده آمده است: «در حوالی مورمون کانتری، آیداهو، یک گوشه‌نشین ششصد پوندی در گوشه‌ی آپارتمانش پنهان شده و تا پای جان می‌خورد. او که سخت می‌کوشد پس از مدت‌ها دوباره با دخترش معاشرت کند، با او تماس می‌گیرد، اما فقط یک نوجوان شدیداً تلخ‌کام و تندزبان را می‌یابد.»

هرچند تأیید نشده که آرونوفسکی در «نهنگ» با «متیو لیباتیک» فیملبردار همیشگی‌اش همکاری می‌کند، اما لیباتیک ماه گذشته فاش کرد که در حال آماده شدن برای تصویربرداری پروژه جدید آرونوفسکی پس از «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» است.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که استودیوی A24 در حال توسعه‌ی یک فیلم علمی-تخیلی با همکاری «الکس گارلند» کارگردان «فراماشین» (Ex Machina) است. هر دو فیلم قبلی گارلند و آرونوفسکی توسط پارامونت عرضه شدند و به شکست انجامیدند. «مادر!» در آمریکا بیش از ۲۰ میلیون دلار نفروخت، در حالی که «جنیفر لارنس» و «خاویر باردم» در آن نقش‌آفرینی می‌کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید