news-background
news-background

فیلم The Green Knight رده سنی بزرگسال دریافت کرد

استودیوی A24 اعلام کرد که فیلم «شوالیه سبز» (دانلود فیلم The Green Knight با لینک مستقیم) به نویسندگی و کارگردانی «دیوید لوری» رسماً رده‌ی سنی بزرگسال (R) دریافت کرده است. این فیلم فانتزی و ماجراجویی از افسانه‌ی «شاه آرتور» الهام گرفته شده و «دو پاتل» نقش شخصیتی به نام «سر گاوین» را بازی می‌کند که برادرزاده‌ی بی‌پروای «شاه آرتور» است و برای یافتن غریبه‌ای غول‌پیکر موسوم به «شوالیه سبز» سفر آغاز می‌کند. گاوین در این راه با غول‌ها، ارواح، سارقین و دسیسه‌چینان مواجه می‌شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«اتحادیه تصاویر متحرک آمریکا» (MPAA) به دلیل وجود صحنه‌های خشونت‌آمیز و «برهنگی زننده» به فیلم رده‌ی سنی بزرگسال اختصاص داده است. تجربه ثابت کرده است که منظور اتحادیه از «برهنگی زننده» نمایش مردانگی به صورت کامل است، اما هنوز معلوم نیست این برهنگی‌ها به شخصیت پاتل مرتبط است یا ارواح و موجودات دیگر.

 

تریلر The Green Knight: «دو پتل» در یک فیلم فانتزی مستقل

 

«شوالیه سبز» یکی از فیلم‌های هیجان‌انگیز سال ۲۰۲۰ دانسته می‌شد اما پاندمی ویروس کرونا سبب شد تا استودیو اکران این فیلم را به زمان دیگری موکول کنند. این فیلم قرار بود در جشنواره‌ی فیلم تگزاس و سپس در ماه می گذشته روی پرده برود. استودیو هنوز تاریخ اکران جدید فیلم را اعلام نکرده است.

لوری در مصاحبه با پادکست A24 گفته بود: «ما با عجله تلاش می‌کردیم فیلم را به جشنواره‌ی تگزاس برسانیم و اگر فیلم در آن جشنواره اکران می‌شد نسخه‌ی تمام شده‌ی آن روی پرده نمی‌رفت. فیلم بسته می‌شد اما به صورت کامل تمام نمی‌شد. اما فرصت استراحتی و وقتی برای کار کردن بیشتر بر روی آن فراهم شد.»

لوری با همکاری A24 فیلم «داستان روحی» (A Ghost Story) را منتشر کرده است.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ آبان ۱۳۹۹ ۲۰:۰۳

واقعا برهنگی دو پاتل آخرین چیزیه که علاقه دارم ببینم

نمایش اسپویل