news-background
news-background

فیلم «The Conjuring 3» در رابطه با خانه ای تسخیر شده نخواهد بود

نسخه ی سوم فیلم «The conjuring» در رابطه با یک خانه ی تسخیر شده نخواهد بود. خانه ای که موضوع اصلی دو نسخه ی ابتدایی این سری نیز به حساب می آمد. نسخه ی اول این مجموعه در سال 2013 اکران شد و به لطف فضاسازی و داستان سرایی بدیع کارگردان آن یعنی «جیمز وان» با اثری رو به رو شدیم که بعد از مدت ها توانست روحی تازه به ژانر وحشت دمیده و به فروش 318میلیون دلاری در باکس آفیس دست یابد. نسخه ی دوم فیلم علاوه بر رکورد زنی فروش نسخه ی اول توانست جایگاه قابل قبولی بین مخاطبین و منتقدین کسب کند؛ با این حال بسیاری بر این باور بودند که نسخه ی دوم فیلم صرفاً جنبه ی تجاری داشته و معیارهای ترسناک کلیشه ای که در نسخه ی اول مورد استفاده قرار گرفتند، بار دیگر در فیلم دوم مشاهده شدند.

هنوز مراحل اولیه ی ساخت نسخه ی سوم این مجموعه انجام نشده است، اما طبق خبری که ساعاتی از انتشار آن می گذرد، کارگردان اثر معتقد است که این بار نوبت به «گرگینه هاست» که موضوع اصلی فیلم باشند. جیمز وان بیان کرده که فیلم سوم در دهه ی 80 میلادی به وقوع خواهد پیوست. این شخص که در حال حاضر مشغول کارگردانی فیلم «Aquaman» می باشد بیان کرده که به احتمال زیاد کارگردانی نسخه ی سوم را برعهده نخواهد داشت. با چنین اظهار نظری می توان این گونه استنباط کرد که فرصت برای تهیه کنندگان فیلم علی الخصوص استودیوی برادران وارنر مهیا شده تا با تغییر ساختار در تیم سازنده، یک بازسازی از عنوان مذکور به وجود آورند. اقدامی که می تواند کمک شایانی به تازه نگه داشتن جو و اتمسفر فیلم کرده و هواداران بیشتری را برای تماشای آن به سینما ها بکشاند. «پیتر سفران» تهیه کننده ی نسخه ی سوم این فیلم در مصاحبه با پایگاه خبری «CinemaBlend» بیان کرده که فیلم پیش روی آن ها می بایست فرمول جدیدی را به کار گیرد و مسیری متفاوت با آن چه دو نسخه ی اولیه ی مجموعه پیموده اند را بپیماید. او بیان کرد که پرونده هایی بسیار متفاوت با آن چه در دو نسخه ی اول مورد بررسی قرار گرفتند در اختیار است و می توان شخصیت های «اد و لوران وارن» را در مرکز مواردی فراطبیعی قرار داد که تاکنون در فیلم های دیگر مورد استفاده قرار نگرفته اند. پاسخ کامل این شخص به خبرنگار پایگاه خبری CinemaBlend را در زیر مشاهده می کنید :

پرونده هایی وجود دارند که تاکنون بازگو نشده اند. آن چه واضح است این مورد می باشد که دیگر نمی خواهیم به خانه ای جن زده یا تسخیر شده بپردازیم. مردم از تماشای خانواده ای که اسیر خانه ای تسخیر شده اند خسته خواهند شد و ساختن چنین چیزی برای بار سوم امری عاقلانه نیست. به همین علت می خواهیم فیلمی بسازیم که داستانی متفاوت با آن چه در دو نسخه ی اول به تصویر کشیده شد داشته باشد.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که کارگردان فیلم و تهیه کننده ی آن قبلاً اعلام کرده بودند که برنامه ی قطعی برای ساخته شدن نسخه ی سوم فیلم وجود ندارد و بیانات بالا صرفاً زمانی اتفاق می افتند که ساخت نسخه ی سوم فیلم به صورت رسمی از سوی سازندگان تائید شود. سال آینده اسپین آفی از فیلم مذکور با نام«The Nun» اکران خواهد شد و در حال حاضر منتظر دنباله ی فیلم «Annabelle» هستیم که با نام کامل «Annabelle : Creation» در تابستان پیش رو اکران خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که تیم سازنده فیلم تا چه حد به گفته های خود مبنی بر تغییر ساختار در داستان عمل می کند. در صورت انتشار اخبار بیشتر از فیلم احتمالی «The Conjuring 3» با شما خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید