news-background
news-background

فیلم The Colour Room اولین پروژه «فیبی داینور» پس از سریال پربیننده Bridgerton

«فیبی داینور» در فیلم اریجینال «اتاق رنگ» (The Colour Room)‌ اسکای در کنار «متیو گود» نقش اول را بازی می‌کند. این فیلم اولین پروژه‌ی داینور پس از بازی در سریال پربیننده‌ی «بریجرتون» (Bridgerton) نت‌فلیکس خواهد بود.

داینور نقش «کلاریس کلیف» را ایفا می‌کند، یک سرامیک آرتیست پیش‌رو که در دهه‌ی ۱۹۲۰ به شهرت رسید. این فیلم با همکاری اسکای، کاسپین فیلمز، و کریتیو اینگلند و بر اساس متنی به نویسندگی «کلر پیت» ساخته خواهد شد. کارگردانی پروژه به «کلر مک‌کارتی» سپرده شده که «افلیا» (Ophelia) را در کارنامه دارد.

دیگر بازیگران فیلم «دیوید موریسی»، «دارسی شا»، «کری فاکس»، و «لوک نوریس» خواهند بود. تولید پروژه قرار است از اواخر ماه مارس در بیرمنگام آغاز شود و تا پایان سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و سپس شبکه‌ی اسکای سینما بریتانیا پخش شود.

پیت می‌گوید: «داستان فیلم از یک تصویر الهام گرفته شده؛ کارگر جوانی که واقعیت صنعتی و عبوس خود را پشت سر می‌گذارد و وارد رنگین‌کمان «اتاق رنگ» می‌شود – دنیای لذت و فرصت. به لطف برنده شدن متن در بفتا و سپس روی صحنه رفتن نمایش آن بود که فیلم ساخته شد.»

داینور در سریال «بریجرتون» نقش «دفنی بریجرتون» را مقابل «رگی-ژان پیج» بازی کرد. پیج نیز در حال پیوستن به پروژه‌های پرستاره از جمله «مرد خاکستری» (The Gray Man) نت‌فلیکس به کارگردانی برادران روسو است و یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» پس از وداع «دنیل کرگ».

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید