news-background
news-background

فیلم Tenet از تقویم وارنر حذف شد؛ تاریخ اکران جدید به زودی اعلام می‌شود

فیلم جدید نولان ابتدا قرار بود ۱۷ ژوئیه اکران شود.

فیلم اکشن و جاسوسی «تنت» (دانلود فیلم Tenet با لینک مستقیم) یک بار دیگر با تأخیر مواجه خواهد شد. استودیوی برادران وارنر این فیلم را به تازگی از تقویم خود حذف کرده است در حالی که پیش‌تر قرار بود ۱۲ آگست (۲۲ مرداد ماه ۱۳۹۹) در بازارهای داخلی و خارجی اکران شود. برادران وارنر حتی پیش‌تر قصد داشت که این فیلم را ۱۷ ژوئیه عرضه کند و اولین فیلمی باشد که پس از تعطیلی سالن‌ها دوباره مخاطبین را به سینما بازمی‌گرداند. «تنت» سپس به ۳۱ ژوئیه و پس از آن به چهارشنبه ۱۲ آگست موکول شده بود. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«توبی امریک» مدیر برادران وارنر می‌گوید: «هدف ما در این فرایند این است که درصد موفقیت فیلم‌های‌مان را بالاتر ببریم و در عین حال آماده باشیم تا به محض فراهم شدن شرایط از همکاران سالن‌دارمان با محتوای جدید حمایت کنیم. از پشتیبانی سالن‌داران قدردانی می‌کنیم و همچنان به عرضه‌ی فیلم در سالن‌های سینما پایبند می‌مانیم.»

امریک اضافه می‌کند: «متأسفانه، پاندمی به گسترش ادامه می‌دهد و ما را وادار به تغییر تاریخ‌ اکران فیلم‌ها می‌کند. در میان این بلاتکلیفی ادامه‌دار، ما تصمیم گرفتیم تاریخی که برای دو فیلم بعدی خود در نظر گرفته‌ایم را تخلیه کنیم. به زودی تاریخ اکران جدیدی برای «تنت»، فیلم تماماً اریجینال و پیچیده‌ی «کریستفر نولان» اعلام خواهیم کرد. ما «تنت» را به صورت سنتی همزمان در سراسر دنیا اکران نمی‌کنیم و برنامه‌های بازاریابی و پخش خود را بر این اساس تنظیم کرده‌ایم. علاوه بر این، تاریخ اکران «احضار روح ۳» (دانلود فیلم The Conjuring 3 با لینک مستقیم) را نیز به ۴ ژوئن سال ۲۰۲۱ موکول می‌کنیم.»

انتظار می‌رود با تغییر تاریخ اکران «تنت»، عرضه‌ی بسیاری از فیلم‌های دیگر هم تغییر کند. «گوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا ۱۳ ژوئيه اعلام کرده بود که اجازه‌ی بازگشایی سالن‌‌های سینما را نخواهد داد. «اندرو کوئومو» فرماندار نیویورک نیز تاریخ بازگشایی سینماهای این منطقه را به تعویق انداخته است. نیویورک و لس‌آنجلس دو بازار کلیدی ایالات متحده هستند و موفقیت فیلم نولان به بازگشایی سالن‌های این دو ایالت دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«کریستفر نولان» یکی از بزرگ‌ترین حامیان اکران فیلم‌ها در سالن‌های سینماست، بنابراین به نظر می‌رسد تا زمانی که شرایط برای نمایش فیلم روی پرده‌های بزرگ سینما فراهم نشود،‌ برادران وارنر اکران آن را به تعویق خواهد انداخت. انتشار مستقیم «تنت» در پلتفرم‌های دیجیتال همچون فیلم‌های «تور جهانی ترول‌ها» (دانلود فیلم Trolls World Tour با لینک مستقیم) علی‌رغم موفقیت‌آمیز بودنش بسیار بعید است. نولان در یکی از مصاحبه‌های اخیرش گفته بود که دیدن «تنت» بیش از دیگر آثار سینمایی‌اش نیازمند اکران روی پرده‌های سینماست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۱۵

دهنمونو سرویس کردن! بدین دیگ!! اتیشا داره میخوابه????

نمایش اسپویل