news-background
news-background

فیلم Tenet در آستانه فروش جهانی ۴۰ میلیون دلاری

با اینکه هنوز بسیاری از سالن‌های سینما در ایالات متحده و سایر نقاط جهان هنوز بسته‌اند، بزرگ‌ترین فیلم تابستان امسال سرانجام روی پرده رفته و عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. فیلم بلاک‌باستر «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) به کارگردانی «کریستفر نولان» تا آخر هفته‌ی آینده در آمریکا اکران نخواهد شد اما این فیلم در بازارهای بین‌المللی افتتاح شده و بر اساس آخرین گزارش‌ها بیش از ۴۰ میلیون دلار فروخته است. این رکورد بالاتر از برآوردهای بیش از ۲۵ میلیون دلاری هفته‌ی گذشته برای فیلم جدید نولان بوده که در حدود ۴۰ کشور اکران شده. چالش مهم‌تر فیلم افتتاحیه‌ی داخلی و نیز بازار چین در آخر هفته‌ی آینده خواهد بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلمی که در حال حاضر در بازار آمریکا اکران شده «جهش‌یافتگان جدید» (دانلود فیلم The New Mutants با لینک مستقیم) فاکس و دیزنی است که بنابر اعلام «هالیوود ریپورتر» روز جمعه بیش از ۳ میلیون دلار فروخته و انتظار می‌رود در پایان تعطیلات آخر هفته به فروش بیش از ۸ میلیون دلاری برسد. این فیلم در ۲۴۱۲ سینمای آمریکا روی پرده رفته است.

هرچند دیزنی و برادران وارنر آمار رسمی فروش فیلم‌های‌شان را منتشر نکرده‌اند، اما این رکوردها از شروع پاندمی در میانه‌ی ماه مارس بی‌سابقه بوده و به ویژه برای «جهش‌یافتگان جدید» که با نقدهای به‌شدت منفی روبرو شده دستاورد چندان بدی نیست.

تهدید اصلی برای هر دوی این فیلم‌ها، بلاک‌باستر چینی «هشت صد» (دانلود فلیم The Eight Hundred با لینک مستقیم) است. این فیلم جنگی و حماسی در حال حاضر ۲۵۴ میلیون دلار از سرزمین چین به دست آورده و فروشی در سطح «آواتار» (دانلود فیلم Avatar با لینک مستقیم) را رقم زده است. به گزارش «فوربز»، این فیلم تا یکشنبه شب به رکورد ۲۷۵ میلیون دلاری نزدیک خواهد شد و پس از «سونیک خارپشت» (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) که ۳۰۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته، به دومین فیلم پرفروش سال تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۵۶

چرا انقدر نمره ش افت کرد؟

نمایش اسپویل