news-background
news-background

فیلم کوتاه Summer of ’21 «گاسپار نوئه» با بازی «شارلوت رمپلینگ» منتشر شد

«گاسپار نوئه» کارگردان آرژانتینی فیلم‌هایی چون «به خلأ وارد شو» (Enter the Void) و «برگشت‌ناپذیر» (Irréversible) در ابتدای سال جدید میلادی با یک فیلم کوتاه بازگشته است. او بار دیگر مانند فیلم ۵۱ دقیقه‌ای «نور جاودان» (Lux Æterna) که سال ۲۰۱۹ در کن اکران شد، در این فیلم هشت دقیقه‌ای با برند مد «سن لوران» همکاری کرده است. فیلم جدید او «تابستان ۲۱» (Summer of ’21) نام گرفته و «شارلوت رمپلینگ» در آن ایفای نقش کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

فیلم با جیغ و فرار زنی وحشت‌زده در جنگل آغاز می‌شود، در حالی که آهنگ محبوب «عشق را احساس می‌کنم» (I Feel Love) بر روی تصاویر به گوش می‌رسد. زن سپس وارد یک خانه شده، جایی که مدل‌ها در اتاق‌هایی با رنگ و نور سرخ راه می‌روند یا لمیده‌اند.

رمپلینگ در در اتاقی نشسته و یک تونیک با پرهای سیاه پوشیده. برای آخرین بار خودش را در یک آینه نگاه می‌کند و سپس از راهرویی به رنگ سرخ به سمت یک صحنه‌ی تئاتر پیش می‌رود. فیلم با تشویق رمپلینگ توسط مدل‌ها به پایان می‌رسد.

رمپلینگ امسال قرار بود در فیلم «تل‌ماسه» (Dune) «دنی ویلنوو» ظاهر شود، اما این فیلم علمی-تخیلی با بازی «تیموتی شلمی»، «زندیا»، «اسکار آیزک» و بسیاری دیگر به اکتبر ۲۰۲۱ موکول شد.

آخرین فیلم بلند نوئه «نقطه اوج» (Climax) با نویسندگی، تدوین، تهیه‌کنندگی و کارگردانی او در سال ۲۰۱۸ به کن رفت. این فیلم با بودجه ۲ میلیون دلاری ساخته شد و ۲.۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳

این فیلم کوتاه رو هم به لیست فیلم های گاسپرنوئه در سایت اضافه کنید هرچند لیستش ناقصه البته حق هم دارید فیلمی مثل love رو قرار ندید ولی راه حل داره میشه مثلا فقط برای کاربرای ویژه قابل نمایش باشه فیلم های بزرگسال ممنون از تیم خبری 30نما که همیشه بروز هستین

نمایش اسپویل