news-background
news-background

فیلم Songbird بدون اکران در سینما به پلتفرم‌های دیجیتال می‌رود؛ احتمال انتشار Without Remorse از آمازون

فیلم «پرنده نغمه‌سرا» (دانلود فیلم Songbird با لینک مستقیم) استودیوی اس‌تی‌اکس بدون اکران در سالن‌های سینما، جمعه ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹) به پلتفرم‌های وی‌او‌دی می‌رود. این فیلم تریلر با بازی «کی‌جی آپا» و «سوفیا کارسون» با مضمون پاندمی یکی از اولین فیلم‌هایی بود که در حین پاندمی در لس‌آنجلس فیلمبرداری شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم به تهیه‌کنندگی «مایکل بی» حالا با قیمت ۲۰ دلار در پلتفرم‌های دیجیتال به مدت ۴۸ ساعت اجاره داده خواهد شد و سپس در سال ۲۰۲۱ به فروش خواهد رسید. در این فیلم آپا نقش نیکو را بازی می‌کند، پیام‌رسانی دوچرخه‌سوار در دنیایی پسا-آخرالزمانی که چهار سال از شیوع پاندمی کووید می‌گذرد. او در حین پاندمی می‌کوشد به دیدن دوست دخترش سارا با بازی کارسون برود. دیگر بازیگران فیلم «دمی مور»، «کرگ رابینسون»، «بردلی ویتفورد»، «پیتر استورمر»، «الکساندرا داداریو» و «پل والتر هاوزر» بوده‌اند. «آدام میسون» کارگردان «پرنده نغمه‌سرا» است و فیلمنامه را به همراه «سامون بویز» به نگارش درآورده است.

«آدام فوگلسون» در مورد فروش این فیلم می‌گوید: «پاندمی تمامی جنبه‌های صنعت فیلمسازی را تحت تأثیر قرار داده، از تولید تا پخش، اما «پرنده نغمه‌سرا» نشان می‌دهد که یک استودیوی زیرک همچون اس‌تی‌اکی می‌تواند روش‌هایی مؤثر و سودآور برای پخش موفق فیلم پیدا کند، همان‌گونه که ما «گرین‌لند» و «جاسوس من» را در این دوران سخت منتشر کردیم. نمایش باید ادامه پیدا کند. «پرنده نغمه‌سرا» یک فیلم تریلر است که در این روزها با مخاطبین ارتباط برقرار و در عین حال آنان را سرگرم می‌کند.»

اس‌تی‌اکس پیش‌تر فیلم‌های «جاسوس من» (My Spy) را به آمازون فروخته بود. این فیلم به قدری موفق بود که دنباله‌ی آن با «دیو باتیستا» در حال توسعه است. این استودیو هفته‌ی گذشته اعلام کرد که فیلم «گرین‌لند» (Greenland) را هم در آمریکا اکران نمی‌کند و ۱۸ دسامبر به پلتفرم‌های دیجیتال می‌برد.

استودیوی پارامونت نیز اخیراً اعلام کرده است که فیلم «بدون پشیمانی» (دانلود فیلم Without Remorse با لینک مستقیم) با بازی «مایکل بی. جوردن» را از تقویم اکران سال ۲۰۲۱ حذف می‌کند. این اقتباس از «تام کلنسی» که زمانی قرار بود در ماه اکتبر اکران شود اما تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده بود، حالا از تقویم حذف شده است.

«هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که پارامونت در حال مذاکره با آمازون است تا این فیلم را از طریق این سرویس به شکل دیجیتال پخش کند. جوردن در این فیلم به کارگردانی «استفانو سولیما» نقش «جان کلی» را بازی می‌کند که می‌خواهد انتقام قتل همسرش را بگیرد اما درگیر یک توطئه‌ی عظیم‌تر می‌شود. دیگر بازیگران فیلم «جیمی بل» و «استفانی مک‌اینتایر» بوده‌اند. «تیلور شرایدن» و «ویل استیپل» نیز فیلمنامه‌ی «بدون پشیمانی» را به نگارش درآورده‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید