news-background
news-background

فیلم Nobody «باب اودنکرک» در آمریکا پرفروش شد

«هیچ‌کس» (Nobody) با بازی «باب اودنکرک» در حال تبدیل شدن به پرفروش‌ترین فیلم هفته در آمریکاست. پیش از اکران این فیلم در طول تعطیلات آخر هفته، پیش‌بینی می‌شد که این عنوان اکشن نزدیک به ۵ میلیون دلار در افتتاحیه فروش کند، اما «هیچ‌کس» حالا در حال گذر از فروش ۷ میلیون دلاری است. هرچند بسیاری از سالن‌های سینما در ایالات متحده و کانادا بازگشایی شده‌اند اما ظرفیت آن‌ها همچنان محدود است و سینماهای زنجیره‌ای ریگال نیز تا ۱ آوریل بازگشایی نخواهد شد.

«کانی نیلسن»، «آر‌زی‌ای»، «الکسی سربریاکوف» و «کریستفر لوید» از جمله دیگر بازیگران «هیچ‌کس» به کارگردانی «ایلیا نیشولر» و نویسندگی «درک کولستاد» خالق «جان ویک» بوده‌اند.

افتتاحیه‌ی فیلم «هیچ‌کس» در روز اول بالاتر فیلم «سارق درستکار» (Honest Thief) با بازی «لیام نیسون» است که ۴.۱ میلیون دلار فروخت. این فیلم در بازار خاورمیانه و روسیه که وطن نیشولر است ۳.۵ میلیون دلار دیگر فروش داشته. فیلم «هیچ‌کس» از مخاطبین نمره‌ی A- «سینمااسکور» و ۸۳ درصد «کام‌اسکور» دریافت کرده و ۶۹ درصد خریداران بلیت دیدن فیلم را توصیه کرده‌اند.

نیشولر چند سال قبل فیلم «هنری جان‌سخت» (Hardcore Henry) را ساخت که در جشنواره‌ی فیلم تورنتو با قراردادی ۱۰ میلیون دلاری توسط اس‌تی‌اکس خریداری شد. او در مورد آن فیلم می‌گوید: «من آن را برای خود ۱۵ ساله‌ام ساختم. ایده‌ای که قبلاً انجام نشده بود را انتخاب و بعد قابل‌دیدنش کردیم.»

اکران «هیچ‌کس» در سالن‌های سینما توسط یونیورسال آن هم در حین پاندمی و انتشار تریلر گران‌قیمتی در حین برگزاری سوپر بول نشان می‌دهد که استودیو به نیشولر و فیلم او ایمان دارد. این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۰ درصد دریافت کرده در حالی که منتقدین اغلب واکنش مثبتی به فیلم‌های اکشن نشان نمی‌دهند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید