news-background
news-background

فیلم Mulan به صورت رایگان در دیزنی پلاس عرضه می‌شود

فیلم «مولان» (دانلود فیلم Mulan 2020 با لینک مستقیم) از تاریخ ۴ دسامبر (۱۴ آذر ماه ۱۳۹۹) و به فاصله‌ی سه ماه پس از انتشار آن با قیمت ۳۰ دلار، به صورت رایگان در اختیار مشترکین دیزنی+ قرار خواهد گرفت.

دیزنی به جای انتشار این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری در پلتفرم‌های دیجیتال (PVOD)، آن را با استراتژی جدیدی عرضه کرد. تمامی کاربران دیزنی+ از جمعه (۳ سپتامبر) گذشته با پرداخت ۳۰ دلار می‌توانند تماشای رایگان فیلم «مولان» در دیزنی پلاس را تجربه کنند. آن‌ها تا زمانی که اشتراک خود را لغو نکنند این امکان دانلود فیلم و تماشا به صورت نامحدود را خواهند داشت.

بازسازی لایو-اکشن «مولان» به کارگردانی «نیکی کارو» به دنبال شیوع کووید-۱۹ به سرنوشت ظالمانه‌ای دچار شد. تنها چند روز پس از برگزاری مراسم فرش قرمز این فیلم در هالیوود، و به فاصله‌ی کوتاهی تا زمان اکران آن در تاریخ ۲۷ مارس به صورت عمومی، پاندمی کرونا سالن‌های سینما در آمریکا را به تعطیلی کشاند. دیزنی و دیگر استودیوهای بزرگ هالیوود در طول چند ماه اخیر در انتظار بازگشایی سالن‌های سینما نشسته بودند، اما با موج جدید موارد ابتلا به ویروس، اغلب سینماها بسته ماندند.

بازارهای لس‌آنجلس و نیویورک همچنان در خاموشی به سر می‌برند و پخش‌کنندگان به شدت در تکاپوی مهیا کردن شرایط برای اکران فیلم‌هایی چون «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) در این مناطق بوده‌اند.

بر خلاف تئاتر «همیلتون» (دانلود تئاتر Hamilton با لینک مستقیم) که بدون هزینه‌ای اضافه در دسترس مشترکین دیزنی+ قرار گرفت، مخاطبین «مولان» در این شبکه باید برای دیدن بازسازی «مولان» ۳۰ دلار بیشتر پرداخت می‌کردند، چیزی که تاکنون در پلتفرم‌های استریمینگ آزموده نشده بود و سابقه نداشت. مشترکین دیزنی+ تا اولین هفته‌ی ماه آگست به ۶۰.۵ میلیون می‌رسیدند.

تاریخ انتشار «مولان» بر روی دیسک‌های بلو-ری و پلتفرم‌های دیجیتال دیگر هنوز مشخص نیست. اما دیزنی معمولاً در تعطیلات سال نوی میلادی از بازارهای مختلف حداکثر استفاده را می‌کند. «باب چاپک» مدیر عامل دیزنی در ماه آگست تأکید کرده بود که استراتژی عرضه‌ی «مولان» آزمایشی و برای پی بردن به میزان تقاضای مخاطبین است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید