news-background
news-background

فیلم Mortal Kombat بهار آینده به HBO Max می‌آید

استودیوی برادران وارنر تغییراتی جزئی در برنامه‌های سال ۲۰۲۱ خود ایجاد کرد. فیلم «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) نیولاین که گفته می‌شود هنوز به اتمام نرسیده، به جای ۱۵ ژانویه ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. این فیلم به کارگردانی «سایمون مک‌کوید» که از بازی‌های ویدیویی «مورتال کامبت» اقتباس شده، در سالن‌‌های سینمای آیمکس روی پرده می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به دنبال این تغییر، وارنرها فیلم علمی-تخیلی «خاطره» (Reminiscence) به کارگردانی «لیزا جوی» یکی از خالقین سریال «وست‌ورلد» (Westworld) را به جای آوریل در زمان دیگری که هنوز مشخص نیست اکران می‌کند.

فیلم انیمیشن و لایو-اکشن «تام و جری»‌ (Tom & Jerry) به کارگردانی «تیم استوری» نیز به جای ۵ مارس، ۲۶ فوریه سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. در آخر هفته‌ی ۲۶ تا ۲۸ فوریه، در حال حاضر فیلم‌های «همه از جیمی حرف می‌زنند»‌ (Everybody’s Talking About Jamie) قرن بیستم، «ایالات متحده در برابر بیلی هالیدی» (The United States vs. Billie Holiday) پارامونت و «هیچ‌کس» (Nobody) یونیورسال با بازی «باب اودنرکرک» قرار است روی پرده بروند.

برادران وارنر پیش‌تر اعلام کرده بود که تمامی فیلم‌هایش برای سال ۲۰۲۱ را همزمان با اکران در سالن‌های سینما به شبکه‌ی HBO Max می‌برد و یک ماه در آن نگه می‌دارد. تأثیر این مدل پخش بر سینما با از راه رسیدن «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»‌ (Wonder Woman 1984) در روز کریسمس روشن‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید