news-background
news-background

فیلم Morbius سونی و «جرد لتو» به اکتبر ۲۰۲۱ موکول شد

سونی اکران فیلم ابرقهرمانی و تریلر «موربیوس» (Morbius) با بازی «جرد لتو» را به تعویق انداخت. این فیلم که پیش‌تر هم با تأخیر مواجه شده بود، به جای ۱۹ مارس، در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ روی پرده می‌رود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اغلب فیلم‌هایی که قرار بود ابتدای سال ۲۰۲۱ اکران شوند با توجه به افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به تعویق انداخته شده‌اند. با این حال، هنوز چندین عنوان سینمایی در تقویم باقی مانده‌اند، از جمله «سیندرلا» (Cinderella) سونی در تاریخ ۵ فوریه و «مردان شاه» (The King's Man) دیزنی و قرن بیستم در ۱۲ مارس. استودیوی سونی دوشنبه اعلام کرد که به اکران «سیندرلا» در سالن‌های سینما پایبند می‌ماند، هرچند بعید به نظر می‌رسد که آن‌ها فیلم را برای فوریه نگه دارند.

«موربیوس» به کارگردانی «دنیل اسپینوزا» و نویسندگی «مت سازاما» و «برک شارپلس» بر اساس شخصیت‌های مارول ساخته شده است. داستان فیلم در مورد زیست‌شناسی است که پس از تلاش برای درمان بیماری نادر خود به یک خون‌آشام بدل شده است. «مت اسمیت»، «جرد هریس» و «تایریس گیبسون» از جمله دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

شخصیت «موربیوس» یکی از دشمنان «مرد عنکبوتی» است. نسخه‌ی سینمایی «مرد عنکبوتی» به «دنیای سینمایی مارول» گره خورده اما سونی در تلاش است دنیای سینمایی جداگانه‌ای برای «پیتر پارکر» و دشمنانش از جمله «موربیوس» و «ونوم» با بازی خلق کند. دنباله‌ی «ونوم: بگذار کشتار شود» (Venom: Let There Be Carnage) قرار است ۲۵ ژوئن اکران شود، اما با تغییر تاریخ اکران «موربیوس» ممکن است در برنامه‌ی اکران این فیلم نیز تغییراتی صورب بگیرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید