news-background
news-background

فیلم Joker با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود

«تاد فیلیپس» تأیید کرد که اسپین‌آف «بتمن» با بازی «واکین فینیکس» درجه‌ی سنی بزرگسال دریافت می‌کند.

از زمانی که تولید پروژه‌ی «جوکر» (Joker) اعلام شد، در مورد لحن داستان پیشینه‌ی شخصیت شرور دنیای «بتمن» سؤالات و تردیدهایی به وجود آمد، اما اکنون «تاد فیلیپس» کارگردان فیلم تأیید کرده است که «جوکر» با رده‌ی سنی بزرگسال (R) روی پرده می‌رود. او با ارسال پستی در اینستاگرام تصویری جدید از شخصیت اصلی با بازی «واکین فینیکس» به اشتراک گذاشته و اشاره کرده است که او و ستاره‌ی فیلمش آخرین مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارند.

در قسمت نظرات این پست، فیلیپس در پاسخ به پرسش یکی از هواداران در مورد رده‌ی سنی فیلم می‌گوید: «درجه‌ی سنی بزرگسال خواهد داشت. این سؤال را بارها پاسخ داده‌ام. فکر می‌کردم مردم جوابش را می‌دانند.»

این فیلم به دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی سال‌های اخیر از جمله «ددپول» می‌پیوندد که با این رده‌ی سنی اکران شدند. هرچند این فیلم بخشی از دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) نیست، اما استودیوی برادران وارنر که تولید آثار ابرقهرمانی با درجه‌ی PG-13 را برعهده داشته آن را عرضه می‌کند.

داستان فیلم «جوکر» در سال ۱۹۸۱ روی می‌دهد و فینیکس نقش استند-آپ کمدین شکست‌خورده‌ای به نام «آرتور فلک» را بازی می‌کند که تبدیل به یکی از جنایت‌کاران معروف شهر گاتهام می‌شود. «رابرت دنیرو» در نقش مجری یک تاک شو، «زازی بیتس» ستاره‌ی سریال «آتلانتا» و «ددپول ۲» در نقش مادری تنها و زن مورد علاقه‌ی آرتور، «فرانسیس کانروی»، «بیلی کمپ» و «مارک مارون» از جمله بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم‌اند.

لحن «جوکر» به فیلم‌های گانگستری «مارتین اسکورسیزی» در دهه‌ی ۱۹۷۰ تشبیه شده. فینیکس نیز در مصاحبه‌های خود آن را مانند آثار مستقل و کم‌خرج دانسته و نه فیلم‌های ابرقهرمانی بزرگ. «مارک مارون» هم اخیراً «جوکر» را «مطالعه‌ای در مورد شخصیت یک بیمار روانی» خوانده بود.

برادران وارنر فیلم «جوکر» را در تاریخ ۴ اکتبر امسال در آمریکا اکران می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۱۰

من به این جوکر امیدوارم میتونه رضایت بخش باشه

نمایش اسپویل
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۳۴

عاشق اين شخصيت شدم تو فيلم Batman dark knightخيلي خوب بود اي كاش اين جوكر هم مارا تحت تاثير قرار بده

نمایش اسپویل
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۲۷

زیادی بهش امیدوارم

نمایش اسپویل
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۴۸

جوکر شخصیت روان پریش حادی داره که فقط تو بازی های بتمن تاحدودی قابل تحمل هست مگر نه در فیلم هاش چهره روان پریش و آشوبگرش بیشتر تهدید کننده است تا دوست داشتنی . جوکر یک دیوانه به تمامم معنی است . منطق روزگار براش مفهومی کور و گنگ هست و حرفش ، آنارشی و خشونت .

نمایش اسپویل
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۲۷

پ ن پ . دیگه همین مونده بود جوکر رو با نونهالان ببینیم. از اولش هم منطق اش R بود.

نمایش اسپویل