news-background
news-background

فیلم Green Knight زودتر از تصور هواداران به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید

فیلم «شوالیه سبز» (The Green Knight) به کارگردانی «دیوید لوری» زودتر از تصور بسیاری از هواداران به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید. استودیوی A24 که «شوالیه سبز» را در سالن‌های سینما پخش کرده می‌گوید این درام تاریخی تحسین‌شده ۱۹ آگست ۲۰۲۱ (۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۰) در پلتفرم‌هایی چون اپل، آمازون پرایم، گوگل پلی، یوتیوب و غیره در دسترس خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود نسخه‌های وب-‌دی‌ال این عنوان به فاصله چند ساعت پس از انتشار به ۳۰نما راه پیدا کند.

فیلم فانتزی و ماجراجویی «شوالیه سبز» از افسانه «شاه آرتور» الهام گرفته شده و «دو پاتل» نقش شخصیتی به نام «سر گاوین» را بازی می‌کند که برادرزاده بی‌پروای «شاه آرتور» است و برای یافتن غریبه‌ای غول‌پیکر موسوم به «شوالیه سبز» سفر آغاز می‌کند. گاوین در این راه با غول‌ها، ارواح، سارقین و دسیسه‌چینان مواجه می‌شود. «جول اجرتون»، «بری کیوگان»، «آلیسیا ویکاندر»، و زوج بازیگر «ساحره» (The Witch) یعنی «رالف اینسون»‌ و «کیت دیکی» دیگر بازیگران «شوالیه سبز» خواهند بود. «شان هریس» بازیگر چندگانه «مأموریت غیرممکن»‌ نیز نقش «شاه آرتور» را بازی می‌کند.

«کریستی پاچکو» نویسنده «آی‌جی‌ان» می‌گوید: ««شوالیه سبز» واقعاً مبهوت‌کننده است. این فیلم استانداردهای اقتباس از افسانه آرتوری را به چالش می‌کشد و به‌شدت فضا و حس‌وحال را به اکشن و مونولوگ ترجیح می‌دهد. بازی‌های قابل‌توجه با سبک باشکوه کارگردانی «دیوید لوری» برای خلق فیلمی که شورانگیز است، و کمتر در مورد داستان و بیشتر در مورد تجربه است، ترکیب می‌شوند. اگر بتوانید با طول موج این تجربه هنرمندانه هماهنگ شوید، پاداشش را خواهید گرفت. به محض اینکه آن رد پا را پیدا کنید، «شوالیه سبز» به سیاحتی با پایانی تکان‌دهنده بدل می‌شود که قلب را به طپش، شیرها را به خشم، و سر را به چرخش وامی‌دارد.»

این فیلم در حال حاضر از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۸ درصد و از «متاکریتیک» امتیاز ۸۵ از ۱۰۰ دریافت کرده است. «شوالیه سبز» پس از نمایش در ۲۷۹۰ سینما به فروش افتتاحیه داخلی ۶.۷۸ میلیون دلاری رسید و رتبه دوم را به خود اختصاص داد. با این حال تهیه‌کنندگان ترجیح می‌دهند برای پخش فیلم‌ها نوعی استراتژی را اتخاذ کنند که سرمایه آن‌ها را در شرایطی که نوع دلتای ویروس کرونا سالن‌های سینما را تهدید می‌کند بازگرداند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید