news-background
news-background

فیلم Dune به اکتبر سال ۲۰۲۱ موکول شد؛ وارنر به دنبال تغییر تاریخ اکران The Batman

استودیوی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم «تل‌ماسه» (دانلود فیلم Dune 2021 با لینک مستقیم) را از ۱۸ دسامبر امسال به ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ موکول کرده است. در حال حاضر در این تاریخ قرار است فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) «مت ریوز» روی پرده برود، بنابراین احتمال تغییر تاریخ اکران این فیلم وجود دارد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

بسیاری از پخش‌کنندگان تصور می‌کردند که «تل‌ماسه» در سال ۲۰۲۰ باقی نماند، چرا که در آن صورت باید با «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) رقابت می‌کرد. این تأخیر در حالی اعلام شده است که اخیراً سینما‌های «سینه‌ورلد» و «ریگال» تعطیلی موقت سالن‌های‌شان را تا سال ۲۰۲۱ تأیید کردند. این خاموشی به دنبال تأخیر در اکران «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) از چندگانه‌ی «جیمز باند» ایجاد شد.

در اقتباس «دنی ویلنوو» از رمان «تل‌ماسه» نوشته‌ی «فرانک هربرت»، ستارگانی چون «تیموتی شلمی»، «زندیا»، «جیسون موموآ»، «دیو باتیستا»، «جاش برولین»، «ربکا فرگوسن»، «اسکار آیزک»، «استلان اسکارزگارد» و «خاویر باردم» نقش‌آفرینی کرده‌اند. ویلنوو برای کارگردانی قسمت دوم فیلم نیز بازخواهد گشت.

در تقویم ماه دسامبر در حال حاضر فیلم‌های «گای آزاد» (Free Guy) قرن بیستم در ۱۱ دسامبر، «مرگ روی نیل» (Death On Nile) قرن بیستم در ۱۸ دسامبر، «رسیدن به آمریکا ۲» (Coming 2 America) پارامونت در همین تاریخ، «زن شگفت‌انگیز ۱۸۹۴» در روز کریسمس، و «اتاق خروج ۲» (Escape Room 2) در ۳۰ دسامبر اکران خواهند شد. سونی به تازگی اعلام کرده است که «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) را نیز در ماه دسامبر عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید