news-background
news-background

فیلم Curse of La Llorona اسپین‌آف Conjuring خواهد بود

از زمانی که «جیمز وان» به عنوان تهیه‌کننده به «نفرین زن گریان» (The Curse of La Llorona) ملحق شده، شایعه‌ی وقوع داستان فیلم در دنیای «احضار روح» (The Conjuring) به گوش می‌رسید. این فیلم اخیراً در جشنواره‌ی فیلم تگزاس به نمایش درآمد و به این ترتیب مشخص شد که فیلم پس از «آنابل» (Annabelle) و «راهبه» (The Nun) اسپین‌آف دیگری برای مجموعه فیلم‌های «احضار روح» است.

به نوشته‌ی منتقد «بلادی دیسگاستینگ»، فیلم «نفرین زن گریان» قطعاً اسپین‌آفی برای سری فیلم‌های «احضار روح» است. این مسئله با حضور «تونی آمندولا» در نقش «پدر پرز» از قسمت اول «آنابل» به تأیید رسیده است.

هنوز معلوم نیست که آیا تهیه‌کنندگان از ابتدا قصد تولید اسپین‌آفی برای «احضار روح» داشته‌اند یا تنها به ایجاد پیوند میان این فیلم و چندگانه بسنده کرده‌اند. «پدر پرز»‌ در بخش‌هایی از فیلم از تجربه‌ی رویارویی با عروسک شیطانی می‌کوید و تأیید می‌کند که وقایع «نفرین زن گریان» پس از «آنابل» روی می‌دهد.

«جیمز وان» کارگردانی این فیلم را به «مایکل چاوز» سپرده که اولین اثر بلند سینمایی خود را می‌سازد. وان توضیح می‌دهد: «وقتی که با چاوز در پروژه‌ی «نفرین زن گریان‌» از نزدیک همکاری می‌کردم به خوبی خصوصیات فیلمسازی او را شناختم. توانایی چاوز در برانگیختن احساس در داستان و درکی که از ترس و حالات روانی دارد او را به گزینه‌ای شایسته برای کارگردانی قسمت بعدی «احضار روح» تبدیل می‌کند.»

چاوز از نقش وان در چندگانه ستایش کرده و قدردان فرصتی شده که به او داده‌اند تا فصل بعدی ماجراجویی‌های خانواده‌ی وارن را روایت کند. چاوز می‌گوید: «یکی از طرفداران فیلم‌های «احضار روح» هستم. این فیلم‌ها جزو آن دسته از معدود آثاری‌اند که هم بیننده را می‌ترسانند و هم به او شهامت می‌بخشند. همکاری با وان و اعضای استودیوی نیو لاین باعث افتخار من بود.»

در مقطع کنونی مشخص نیست چرا برادران وارنر و نیو لاین در مورد ارتباط فیلم با چندگانه‌ی «احضار روح» سکوت کرده‌اند. این فیلم‌های ترسناک تاکنون به فروش بسیار خوبی در گیشه دست یافته‌ و در میان مخاطبین به محبوبیت رسیده‌اند. بنابراین ممکن است سازندگان بر روی سوپرایز سینماروها حساب باز کرده باشند.

«نفرین زن گریان» برای اکران در تاریخ ۱۹ آپریل امسال در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ۲۱:۲۵

یه فیلم موفق ترسناک ساختن حالا صد تا اسپین آف ازش میزنن مسخره ها...

نمایش اسپویل
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷

اصولا مثل مرض به جون همه سینما گر های هالیوود داره می افته این داستان

نمایش اسپویل