news-background
news-background

فیلم Black Adam پیش از دنباله‌ی Shazam اکران می‌شود

«شزم!» (Shazam) به کارگردانی «دیوید سندبرگ» اوایل آپریل از راه می‌رسد و منحصراً بر قهرمان قصه و شخصیت شرور آن به نام «دکتر سیوانا» (Sivana) تمرکز خواهد کرد. در اولین روزهایی که تولید این فیلم اعلام شد، انتظار می‌رفت «دووین جانسون» هم در آن نقش ضدقهرمان به یادماندنی «بلک آدم» (Black Adam) را ایفا کند. اما بعدها این شخصیت از داستان حذف شد تا به صورت جداگانه اثری سینمایی برایش ساخته شود. هرچند در فیلم «شزم!» با بازی «زکری لیوای» در نقش اصلی اشاراتی به این شخصیت‌ خواهد شد، اما جانسون ظاهراً قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد.

«پیتر سفران» تهیه‌کننده‌ی فیلم اخیراً در مصاحبه‌ای در این رابطه اظهار داشت: «ببینید، ما دقیقاً مشخص نیست اما فکر می‌کنم فیلم جداگانه‌ای برای شخصیت «بلک آدم» ساخته شود و پیش از آنکه در کنار «شزم» دیده شود به تنهایی روی پرده می‌رود.»

تولید فیلمی مستقل برای شخصیت «بلک آدم» پیش از مواجهه با «شزم» اتفاقی خوشایند است. فیلم‌های آینده‌ی دنیای دی‌سی طبق اعلام مدیران وارنر با تمرکز بر داستان‌های شخصیت‌های فردی ساخته خواهد شد و از این پس ایده‌ی خلق دنیایی متصل به هم مانند «دنیای سینمای مارول» کنار گذاشته می‌شود.

سفران در این باره می‌گوید: «بله فکر می‌کنم هدف همین باشد، قرار است به قهرمانان فرصت کافی برای درخشیدن داده شود و تلاشی برای به هم پیوند زدن آنان صورت نمی‌گیرد. استودیوی [برادران وارنر] و دی‌سی زمینه‌ی دادن فرصت کافی به شخصیت‌ها و معرفی آن‌ها به شکلی شایسته و روایت پیشینه‌ لازم حمایت‌های لازم را به عمل آورده‌اند.»

سفران و سندبرگ برای دنباله‌ی «شزم!» که هنوز تاریخ اکرانش مشخص نشده بازخواهند گشت. جانسون یکی از تهیه‌کنندگان «شزم!» است. «زکری لیوای» پیش‌تر در مصاحبه‌هایی گفته بود حضور جانسون در دنیای سینمایی دی‌سی باعث افتخار اوست.

«شزم!» در تاریخ ۵ آپریل (۱۵ فروردین) در آمریکا اکران می‌شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید