news-background
news-background

فیلم A Hero «اصغر فرهادی» در بازار مجازی کن به فروش گذاشته می‌شود

کمپانی فرانسوی «ممنتو فیلمز اینترنشنال» فیلم «یک قهرمان» (دانلود فیلم A Hero با لینک مستقیم) تازه‌ترین اثر «اصغر فرهادی» کارگردان برنده‌ی اسکار را در بازار مجازی فیلم کن به پخش‌کنندگان عرضه می‌کند. این بازار قرار است از دوشنبه ۲۲ ژوئن تا ۲۶ ژوئن به صورت آنلاین برگزار شود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«ممنتو فیلمز» امتیاز پخش جهانی این فیلم فارسی زبان را فوریه گذشته در بازار فیلم برلین به دست آورد. فرهادی در نظر دارد این فیلم را از هفته‌های آینده در شهر شیراز فیلمبرداری کند، اما اطلاعاتی از داستان فیلم منتشر نکرده است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«الکساندر مورو» از کمپانی «ممنتو فیلمز» که تاکنون پنج فیلم فرهادی را فروخته می‌گوید: «او یک کارگردان ثابت قدم است، و استاد تعلیق و این موجب جذب مخاطبین به سینما می‌شود. فیلمنامه‌ فوق‌العاده است و مسائل معاصر بسیاری را در جوامع امروز به چالش می‌کشد.»

فرهادی نقش‌های اول «یک قهرمان» را به «محسن تنابنده» ستاره‌ی سریال «پایتخت» و «امیر جدیدی» بازیگر فیلم «تنگه‌ی ابوقریب» سپرده است. فیلم‌ «همه می‌دانند» (دانلود فیلم Everybody Knows با لینک مستقیم) با بازی «پنه‌لوپه کروز» و «خاویر باردم» در اسپانیا فیلمبرداری شده بود، در حالی که دو فیلم برنده‌ی اسکار «جدایی» (دانلود فیلم A Separation با لینک مستقیم) و «فروشنده» (دانلود فیلم The Salesman با لینک مستقیم) که به زبان فارسی ساخته شده بودند در ایران ضبط شدند. فیلم «همه‌ می‌دانند» با بودجه‌ی ۱۱.۸ میلیون دلاری ساخته شد و ۱۸ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید