news-background
news-background

فیلم کمدی The Lovebirds «کمیل نانجیانی» به جای اکران در سینما مستقیماً به نت‌فلیکس می‌رود

کمدی «مرغ عشق» (دانلود فیلم The Lovebirds با لینک مستقیم) استودیوی پارامونت به نت‌فلیکس می‌رود. این فیلم قرار بود اوایل آوریل در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شود، اما مانند چندین عنوان دیگر به دنبال شیوع ویروس کرونا از تقویم سینمایی تابستان حذف شد. تاریخ انتشار فیلم از نت‌فلیکس به زودی اعلام خواهد شد. گفته می‌شود که قرارداد نت‌فلیکس و پارامونت هنوز رسمی نشده اما فیلم برای مخاطبین جهانی از طریق شبکه منتشر می‌شود و به آمریکا محدود نیست.

در این فیلم به کارگردانی «مایکل شوالتر» بازیگرانی چون «کمیل نانجیانی» و «عیسا ری» نقش‌آفرینی می‌کنند. این دو در فیلم نقش زوجی را بازی می‌کنند که با ورودشان به یک معمای قتل روابط‌شان به چالش کشیده می‌شود.

«مرغ عشق» قرار بود برای اولین بار در جشنواره‌ی فیلم تگزاس (SXSW) اکران شود اما این فستیوال فرهنگی در لحظات آخر به علت جلوگیری از شیوع کرونا لغو شد. پیش از لغو این جشنواره بازیگران و عوامل فیلم اعلام کرده بودند که در شهر آستین تگزاس حاضر نخواهند شد. لغو اکران این فیلم تعجب‌آور نیست چرا که تاکنون فیلم‌های «مرد نامرئی»، «شکار»، «بلادشات»، «سونیک خارپشت»، «هنوز ایمان دارم»، انیمیشن «به‌پیش» پیکسار، «پرندگان شکاری»، «اما»، و «راه بازگشت» با بازی «بن افلک» که از چند هفته پیش اکران شده‌اند پیش از موعد به بازار نمایش خانگی آمده‌اند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

پارامونت در سال‌های گذشته نیز با نت‌فلیکس قراردادهایی به امضاء رسانده بود. فیلم «پارادوکس کلاورفیلد» (The Cloverfield Paradox) استودیوی «بد ربات»، در سال ۲۰۱۸ مستقیماً به نت‌فلیکس آمده و در سالن‌های سینما اکران نشده بود. نت‌فلیکس فیلم «نابودی» (Annihilation) را برای مخاطبین جهانی پخش کرد و پاراونت آن را در بازارهای داخلی روی پرده برد. کمدی «آیا رمانتیک نیست» (Isn’t It Romantic) استودیوی نیو لاین با بازی «ریبل ویلسون» هم پیش‌تر با همکاری برادران وارنر و نت‌فلیکس پخش شده بود.

سالن‌داران و استودیوها در حال حاضر انتخاب دیگری جز انتشار فیلم‌ها در شبکه‌ی نمایش خانگی ندارند. گفته می‌شود که انتشار فیلم‌هایی بلاک‌باستر در بازارهای خانگی برای استودیوها همچنان پول‌ساز است اما کمدی‌هایی مانند «مرغ عشق» امکان درآمدزایی زیادی از این بازار ندارند.

روز پنجشنبه گزارش شد که «کمیل نانجیانی» به همراه همسرش «امیلی وی. گوردن» در روزهای قرنطینه برای جلوگیری از شیوع کروناویروس پادکستی تحت عنوان «در خانه ماندن با امیلی و کمیل» تولید می‌کنند. نانجیانی در صفحه‌ی اینستاگرامش در این باره نوشت: «ما پادکستی برای کسانی که از این روزهای قرنطینه‌ی عجیب رنج می‌برند می‌سازیم. اسمش را «در خانه ماندن با امیلی و کمیل» گذاشته‌ایم. در مورد سینماست، و تلویزیون، بازی‌های ویدیویی و نکاتی برای جلوگیری از تب کابین و قرنطینه‌ی خانگی. تمامی درآمد حاصل از تولید این پادکست صرف امور خیریه برای مقابله با کروناویروس خواهد شد.»

نانجیانی و گوردن از جمله افراد سرشناس هالیوودی‌اند که از طریق پلتفرم‌هایی که در اختیار دارند مردم را به ماندن در خانه تشویق می‌کنند. اخیراً «کوین بیکن» نیز از هوادارانش خواسته بود به کمپین او ملحق شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید