news-background
news-background

فیلم وارکرافت و تکرار حادثه بتمن

حتما به یاد دارید که ماه گذشته بر سر فیلم جدید تفابل بتمن و سوپرمن چه امد؟ همانطور که بخاطر دارید نمراتی که توسط منتقدین برای این فیلم منتشر شده بودند بسیار ناامید کننده بود و از ان جایی که این نمرات تقریبا بازه یک الی چند هفته ای قبل از فیلم منتشر میشود،نظر خیلی از بینندگان را عوض میکنند.ولی با تمام این اوصاف همانطور که دیدیم،بتمن و سوپر من انقدر در دل ها جای داشتند که با وجود این نمرات بد بازهم تماشاچیان حاضر شدند با تمام قوا از شرکت سازنده و دو ابرقهرمان خود حمایت کنند.اما ظاهرا این بلا سر ساخته جدید بلیزارد نیز اماده است.با این تفاوت که نمرات وارکرافت جدید که به تازگی منتشر شده اند به خودی خود یک فاجعه به حساب می ایند.

فیلم Warcraft قرار است در تاریخ 10 ژوئن "جمعه، 21 خرداد 1395" منتشر شود و اکنون اولین نمرات و نقد های این فیلم منتشر شده اند؛انطور که به نظر می اید از نظر منتقدین این فیلم یک شکست به تمام معنی است.جالب این که بعد از شاید حدود 10 سال انتظار حال چنین ساخته ای دارد به بازار عرضه میشود و شاید دیگر اینبار طرفداران بلیزارد تحمل نداشته باشند.شاید هم باز مانند بتمن و سوپرمن حمایت طرفداران را شاهد باشیم.بلیزارد نیز به خودی خود یک شرکت بزرگ است و طرفداران دو اتشه خود را دارد. باید صبر کرد و دید.

در ادامه میتوانید نمرات این فیلم و متی کلی که تا کنون و با 4 نقد متای 29 را از ان خود کرده است ببینید.این متا برای یک فیلم ان هم در این سبک یک فاجعه به حساب می اید.نظر شما چیست؟ ایا وارکرافت هم مثل بتمن و سوپرمن در نزد طرفداران خوب جلوه خواهد کرد ؟

The Hollywood Reporter: 60

Screen International: 40

Variety: 30

TheWrap: 10

1

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید