news-background
news-background

نت‌فلیکس حق پخش فیلم «مزرعه حیوانات» اندی سرکیس را خریداری کرد

سرانجام قرار است توسط شبکه نت‌فلیکس، فیلمی با اقتباس از رمان مزرعه‎ی حیوانات نوشته‎ی «جُرج اوروِل» و به کارگردانی «اندی سرکیس» که پیش از این فیلم «Mowgli» را نیز کارگردانی کرده است ساخته شود. اندی سرکیس کارگردان تازه کاری است که اخیراً فیلم «Mowgli» از او با همکاری شبکه نت‌فلیکس و کمپانی برادران وارنر اکران خواهد شد و همچنین قرار است در چند سال آینده کارگردانی این پروژه جدید را نیز بر عهده داشته باشد.

رمان اوروِل در سال ۱۹۴۵ میلادی با الهام از انقلاب ۱۹۱۷ در روسیه و رژیم استالینیسم اتحاد جماهیر شوروی منتشر شد. داستان این رمان بر روی گروهی از حیوانات متمرکز است که علیه انسانهایی که مالک مزرعه هستند شورش می کنند، تا مستقل شوند و خود اداره مزرعه را به دست گیرند. طراحان این انقلاب یک محیط آرمانی را بر اساس برابری ایجاد می کنند، اما یک خوک به نام ناپلئون از مسیر و هدف اصلی منحرف می شود، به آرامی رقبا را از بین می برد و یک قانون اساسی معروف به «هفت فرمان» را تصویب می کند. و اساس آن قوانین را اینگونه بیان می‎کند: "همهٔ حیوانات باهم برابرند، اما بعضی برابرترند".

مت ریوز، «رفی کرون» و «ادام کسن» از کمپانی فیلمسازی «6th & Idaho» در کنار اندی سرکیس، جاناتان کاوندیش با همکاری کمپانی «The Imaginarium» که از سال ۲۰۱۲ تا به حال حقوق مربوط به رمان جورج اورول را به عهده داشته است، قرار است در این فیلم با یکدیگر همکاری داشته باشند. اندی سرکیس با مت ریوز پیش از این نیز در فیلم «Dawn of the Planet of the Apes» و «War for the Planet of the Apes» همکاری داشته اند.

اندی سرکیس گفت:

ما فوق العاده هیجان زده هستیم که در نهایت مکانی خلاق همچون «Netflix» را برای ساخت این رمان فوق العاده جورج اورال پیدا کرده ایم. همچنین همانطور که گفته شد دوباره پس از مدت ها با دوستم، مت ریوز که فردی فوق العاده حساس با هوش قصه گویی بالا و صداقت است دوباره همکاری خواهم کرد. بهترین سناریو برای ما این است که این افسانه را بار دیگر زنده کنیم.

مت ریوز نیز در ادامه افزود:

اندی هنرمندی باور نکردنی با روحی زیبا و نیرویی طبیعی است. کار دوباره با او و جاناتان در شبکه باعث می شود داستان کلاسیک جورج اورول را به شیوه ای کاملاً جدید و هیجان انگیز ببینید در حالی که به یک رویای مطلق تبدیل شده است.

کاوندیش در بیانیه ای تأیید کرد که این اقتباس همانند داستانی معاصر و برجسته خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید