news-background
news-background

فیلم جدید دیزنی،"Captain Nemo" توسط جیمز منگلد کارگردانی میشود

کارگردان  Wolverine یعنی جیمز منگولد اینبار به دیزنی امده است تا عهده تار کاپیتان نمو شود.بله و انچه شنیدید درست است،دوشخصی کی هیو جکمن را به عنوان Wolverine کارگردانی کردند اکنون سعی در بیان داستان کاپیتان نمو افسانه ای و مبارزه او با ناتیلوس را دارند.

برخلاف انچه که در داستان قرار است اتفاق بیوفتد و اینکه داستان قرار است درباره اتفاقاتی در سال 1954 باشد،دیزنی در تلاش است به نحوی داستان را بازنویسی و ازنو سرایی کند تا بتواند از امکانات و افکت های امروز در داستان بهره گیرد؛در حقیقت شاید اینطور بتوان گفت که دیزنی تصمیم گرفته است داستان کاپیتان نمو قرن 21 خود را به تصویر بکشد.در حال حاضر نویسنده "Snakes On A Plane" یعنی سباستین گوتیرز در حال کار بر روی فیلمنامه میباشد و نظارت بر روی این نوشته نیز بر عهده منگلد گذاشته شده است.

در حال حاضر زمان اکران فیلم و یا خبر بیشتری درباره ان در دست نیست؛و البته در این بین هنوز زمان زیادی برای اماده سازی و اغاز فیلمبرداری ان فرصت باقی است،چرا که در حال حاضر منگلد در کنار هیومن در حال ساخت سومین نسخه و احتمالا اخرین نسخه از "Wolverine" هستند. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید