news-background
news-background

فیلم جدید «دارن آرونوفسکی» با بازی «جنیفر لارنس» فیلمی ترسناک خواهد بود

«دارن آرونوفسکی» فیلمسازی است که برای علاقه مندان فیلم های ترسناک بسیار آشناست البته او کارگردانی است که ژانرهای متفاوتی را امتحان می‌کند. شاید اینگونه به نظر برسد که او معمولا به سوی سینمای دراماتیک کشش دارد اما فیلم های او همیشه از موضوعات جدیدی پیروی می‌کند از درام هایی مانند «کُشتی گیر»، «پی» و «مرثیه ای برای یک رویا» تا پروژه های عظیمی مانند «نوح» همه و همه نشان گر استعدادی عظیم در این فیلم ساز است. بنابراین زمانی که او یک پروژه سری دارد واقعا مرموز به نظر می‌رسد.

آخرین تلاش او مربوط به فیلم «مادر!» (!Mother) است. این اولین فیلم او بعد از زمان ساخت فیلم نوح است که با فیلم 16 میلیمتری به همراه بازیگران رده بالایی مانند «جنیفر لارنس»، «خاویر باردم» و «میشل فایفر» ساخته می‌شود. نکته قابل توجه این است که این اولین کار این کارگردان بدون همکاری با آهنگساز معروف «کلینت منسل» کار می‌کند. ما اطلاعات کمی از فیلم بعد از زمانی که ساخت آن اعلام شد در دست داریم. اما کمپانی «پارامونت» این پروژه را این هفته به «سینماکان» خواهد آورد جایی که کارگردان به ریشه های فیلمسازی وحشت خود باز خواهد گشت. جایی که فیلم ژانر وحشت «قوی سیاه» او موفقیت زیادی به دست آورد. این کمپانی درباره این فیلم اطلاعات کمی در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

گزارش ها حاکی از این است که «کایل دیویس» مدیر توزیعات داخلی پارامونت وعده «ترس و لرز» بسیاری را به طرفداران این ژانر داده است. ظاهراً این فیلم قرار است موفقیت فیلم قبلی او با بازی «ناتالی پورتمن» که نامزد پنج جایزه اسکار و برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد (قوی سیاه) را تکرار کند.

بدین صورت شاید کمپانی پارامونت سعی دارد تاریخ اکران این فیلم نزدیک به هالووین تغییر دهد، در حالی که به نظر می‌رسد کمپانی پارامونت بر روی بازسازی فیلم (13TH) نیز کار خواهد کرد. مدت هاست که فیلم در ژانر وحشت به معنی واقعی کلمه طرفداران این ژانر را خوشحال نکرده است.

اما زمان اکران فیلم اکتبر 2017 محاسبه شده است، که فیلم های موفق دیگری نیز در این دوره قصد اکران دارند. مانند قسمت جدید اره به نام (Legacy)، قسمت جدید فیلم موذی (Insidious: chapter 4) و فیلم بلید رانر 2049. اما به نظر می‌رسد پارامونت برای این فیلم اعتبار زیادی قائل است. همانطور که می دانیم یدک کشیدن نام آرونوفسکی اعتباری برای فیلم به وجود خواهد آورد. همانطور که فیلم ترسناک قبلی او قوی سیاه یک کار عالی بود به نظر می‌رسد پروژه جدید او نیز مارا قافلگیر می کند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید