news-background
news-background

پس از مدت ها انتظار فیلمبرداری ماموریت غیر ممکن 6 آغاز خواهد شد

آخرین ساخته اکشن «تام کروز» به زودی شروع به فیلم برداری خواهد کرد. «ماموریت غیر ممکن 6» به کارگردانی «کریستوفر مک کورئی» و فیلم برداری «راب هاردی» تایید شده است. کمپانی پارامونت اولین بار در سال 1996 برای اولین بار این فیلم را روانه سینما کرد و توانست  گیشه را به تسخیر خود در بیاورد. این موارد باعث شد تا کمپانی پارامونت به ساخت ادامه این فیلم راغب شود و دو قسمت دیگر از این فیلم را بسازد. کارگردان بعدی این فیلم «برد بیرد» برای ساخت قسمت چهارم داوطلب شد. این قسمت با نام «ماموریت غیر ممکن: پروتکل شبح» در سال 2011 ساخته شد. این فیلم توانست رکورد فروش سه قسمت قبلی را نیز بشکند.

کارگردان قسمت قبلی این فیلم نیز که « ملت سرکش» نام داشت، برعهده ی مک کوئری بود. این فیلم مانند پروتکل شبح موفق نبود. اما فروش خوبی در گیشه کسب کرد. اما مک کوئری و کروز برای قسمت ششم در کنار هم قرار گرفته اند. مک کوئری آغاز ماموریت غیر ممکن 6 را با عکسی که در اینستاگرامش گذاشته است، تایید کرده است. او با درج نام MI:6 مقابل عکس فیلمبرداری این اثر را به طور رسمی اعلام نمود. عکاس سینمایی «راب هاردی» نیز عکسی از فیلم در اینستاگرامش منتشر کرده است. این عکس ها با این عنوان همراه است: «چراغ را روشن کن».

این عکس ها تنها کمی پس از ورود تام کروز به پاریس برای پیش تولید ماموریت غیر ممکن انتشار یافته است. مسلماً تام کروز به عنوان کسی که در همه نسخه های این فیلم ایفای نقش کرده است، نقش عمده ای در تولید فیلم دارد. اگر او آماده نباشد فیلم نیز شروع به تولید نخواهد کرد. در این فیلم شخصیت هایی مانند لوتر استیکل (وینگ ریمز)، بنجی دان (سیمون پگ)، ایسا فاوست (ربکا فرگوسن) باز خواهند گشت. بعضی از بازیگران قدیمی ماموریت غیر ممکن مانند جرمی رنر نیز در این قسمت حضور نخواهند داشت. این قسمت از ماموریت غیر ممکن شخصیت های جدیدی به بازیگری  هنری کویل (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت)، ونسا کربی (تاج)، و سیان بروک (شرلوک) را معرفی خواهد کرد. قرار است فیلم برداری این قسمت از ماموریت غیر ممکن در لندن، هند و نیوزلند انجام شود. اطلاعات کمی از شروع فیلم برداری و جزییات فیلم در دسترس است. باید دید چگونه این قسمت منجر به احیای سری فیلم های ماموریت غیر ممکن خواهد شد. به نظر می‌رسد با بازگشت کروز و مک کورئی طرفداران این فیلم برای هیجان زده شدن دلیل خوبی دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید