news-background
news-background

فیلم‌های Dune و Last Night In Soho به جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ می‌روند

اولین موج از فیلم‌های جشنواره فیلم تورنتو ۲۰۲۱ معرفی شدند. امسال در جشنواره‌ای که به صورت درایو-این و دیجیتال از ۹ تا ۱۸ سپتامبر برگزار خواهد شد، فیلم‌هایی چون «گناهکار» (The Guilty) «آنتوان فوکوا» با بازی «جیک جیلنهال»، «پیتر اساشگورد»، «رایلی کیو»، «ایتان هاک» و «پل دینو»، «بلفاست» (Belfast) «کنت برانا» و نت‌فلیکس با بازی «کاتریونا بلف»، «جودی دنچ» و «جیمی دورنان»، و «لیکوود» (Lakewood) با بازی «نایومی واتس» روی پرده می‌روند.

فیلم «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» با بازی «تیموتی شلمی»، «زندیا»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین» و «خاویر باردم» نیز در این جشنواره در فرمت آیمکس اکران خواهد شد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره ونیز به نمایش درخواهد آمد. دیگر فیلم‌های پذیرفته شده امسال «دیشب در سوهو» (Last Night In Soho) به کارگردانی «ادگار رایت»، فیلم زامبی «مهاجمین شب» (Night Raiders)، «مادر کوچک» (Petite Maman) به کارگردانی «سلین سیاما» و «استارلینگ» (The Starling) به کارگردانی «تد ملفی» و بازی «ملیسا مک‌کارتی» خواهد بود.

در جشنواره تورنتو امسال حدود ۱۰۰ فیلم رقابت می کنند و اغلب آن‌ها برای اولین بار در دنیا یا در آمریکای شمالی اکران می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۳

واقعا صبر کردن برای انتشار فیلم تل ماسه و دیدن رو پرده مثله شکنجه شدن میمونه

نمایش اسپویل