news-background
news-background

فیلم‌های برتر هفته در ۳۰نما – ۱۳۹۹/۱/۱

عنوان جنگی «۱۹۱۷» به کارگردانی «سم مندز» در طول هفته‌ی گذشته برترین فیلم ۳۰نما بود. این فیلم که سه جایزه‌ی اسکار را به دست آورد در روزهای گذشته با کیفیت‌های بلوری منتشر شد و صدر جدول را در اختیار گرفت. در رده‌ی دوم فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» قرار گرفت که پیش از موعد با کیفیت‌ دیجیتال به بازار نمایش خانگی آمد. «جومانجی: مرحله‌ی بعدی» نیز همچنان یکی از پربیننده‌ترین عناوین ۳۰نماست و این هفته رتبه‌ی سوم را اشغال کرده است.

«زنان کوچک» به کارگردانی «گرتا گرویگ» که هفته‌ی گذشته در صدر ایستاده بود، این هفته به رده‌ی چهارم آمد. «بمب خبری» با بازی «نیکل کیدمن»، «شارلیز ترون» و «مارگو رابی» این هفته پنجم شد و «سونیک خارپشت» با بازی «جیم کری» که به تازگی در بازار نمایش خانگی عرضه شده در رتبه‌ی ششم ایستاد. این فیلم هم مانند بسیاری عناوین دیگر به دلیل تعطیلی‌ سالن‌های سینما در پی شیوع کرونا زودتر از موعد منتشر شده است.

«چاقو کشی» ساخته‌ی «رایان جانسون» این هفته رتبه‌ی هفتم را به خود اختصاص داده و «مرد نامرئی» یونیورسال که تنها چند هفته روی پرده بود و کرونا موجب شد جمعه برای مخاطبین در قرنطینه عرضه شود، رتبه‌ی هشتم را تصاحب کرده. «انگل» به کارگردانی «بونگ جون هو» که اسکار بهترین فیلم را به خانه برد این هفته نهم شد و «الماس‌ تراش‌نخورده‌» به کارگردانی «برادران سفدی» و بازی «آدام سندلر»‌ در جایگاه دهم ایستاد.

 

۱۰ فیلم برتر هفته در ۳۰نما براساس تعداد دانلود:

  ۱. ۱۹۱۷ (دانلود فیلم 1917 با لینک مستقیم) ۲. جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر (دانلود فیلم Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker با لینک مستقیم) ۳. جومانجی: مرحله‌ی بعد (دانلود فیلم Jumanji: The Next Level با لینک مستقیم) ۴. زنان کوچک (دانلود فیلم Little Women با لینک مستقیم) ۵. بمب خبری (دانلود فیلم Bombshell با لینک مستقیم) ۶. سونیک خارپشت (دانلود فیلم Sonic the Hedgehog با لینک مستقیم) ۷. چاقوکشی (دانلود فیلم Knives Out با لینک مستقیم) ۸. مرد نامرئی (دانلود فیلم The Invisible Man با لینک مستقیم) ۹. انگل (دانلود فیلم Parasite با لینک مستقیم) ۱۰. الماس تراش‌نخورده (دانلود فیلم Uncut Gems با لینک مستقیم)  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید