news-background
news-background

فیلمبرداری The Batman با مثبت شدن تست کرونای «رابرت پتینسون» دوباره متوقف شد

به‌روزرسانی: چندین منبع مختلف تأیید کرده‌اند فرد مبتلا به ویروس «رابرت پتینسون» است. «هالیوود ریپورتر» و پیش از آن مجله «ونتی فر» ابتلای پتینسون بریتانیایی را به ویروس کرونا گزارش داده‌اند، اما در بیانیه‌ی رسمی برادران وارنر نامی از فرد مبتلا برده نشده است.

پیش‌تر: فیلمبرداری فیلم «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) برادران وارنر در بریتانیا با مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای یکی از عوامل متوقف شد. برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «تست کووید-۱۹ یکی از عوامل تولید «بتمن» مثبت بوده و طبق پروتکل‌های بهداشتی قرنطینه شده است. فیلمبرداری موقتاً متوقف شده است.»

توقف فیلمبرداری «بتمن» در حالی اعلام شده که اقتباس «مت ریوز» از کتاب‌های کامیک از چند روز قبل پس از ماه‌ها وقفه دوباره به تولید بازگشته بود. «رابرت پتینسون» هفت هفته در نقش «شوالیه تاریکی» جلوی دوربین رفته بود تا اینکه پاندمی کرونا پروژه را به حالت تعلیق درآورد. «ورایتی» می‌نویسد هنوز سه ماه از فیلمبرداری فیلم باقی مانده و سازندگان امیدوارند فیلم تا پایان سال به اتمام برسد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

با وقفه‌ای که در ماه مارس در تولید «بتمن» ایجاد شد، استودیوی برادران وارنر اکران فیلم را به ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ موکول کرد. در این فیلم «زوئی کراویتز» در نقش «زن گربه‌ای»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «جفری رایت» در نقش «کمیسر گوردن»، «جان تورتورو»، «پیتر اسکارزگارد»، «جین لاسن»، «اندی سرکیس» و «کالین فرل» بازی کرده‌اند.

ریوز در پنل «دی‌سی فن‌دوم» فاش کرد که داستان «بتمن» او در «سال دوم» پیدایش «شوالیه‌ی تاریکی» روی می‌دهد – پیش از آنکه دشمنان او به صورت کامل به ابرشرور تبدیل شوند. برای این فیلم از حالا یک سریال پیش‌درآمد نیز در حال توسعه است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید