news-background
news-background

فیلمبرداری The Batman «رابرت پتینسون» از ماه سپتامبر ادامه پیدا می‌کند

در حالی که فیلمبرداری بسیاری از پروژه‌های هالیوودی از جمله «سیندرلا» (دانلود فیلم Cinderella 2021 با لینک مستقیم) سونی با بازی «کامیلا کابیو» و «دنیای ژوراسیک: سلطنت» (دانلود فیلم Jurassic World: Dominion با لینک مستقیم) در بریتانیا آغاز شده، چندان غافلگیرکننده نیست که تولید «بتمن» (دانلود فیلم The Batman 2021 با لینک مستقیم) به کارگردانی «مت ریوز» هم از ماه سپتامبر ادامه پیدا کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

فیلمبرداری این پروژه در ماه مارس با شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. گفته می‌شود که مقدمه‌چینی برای تولید این پروژه از ماه گذشته آغاز شده است. این فیلم یکی از عناوینی خواهد بود که در شنبه آینده در رویداد «دی‌سی فن‌دوم» (DC Fandome) برادران وارنر به همراه «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، «جوخه‌ی انتحار»، «فلش»، «لوسیفر» و بسیاری دیگر حضور خواهد داشت.

در بریتانیا بر خلاف کانادا، عوامل پروژه‌ها لازم نیست ۱۴ روز قرنطینه شوند. وارنرها هم‌اکنون فیلمبرداری «ماتریکس ۴» (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) را در برلین آغاز کرده‌اند.

ریوز پیش‌تر گفته بود علی‌رغم ایجاد وقفه در تولید پروژه او در نظر ندارد در این مقطع تدوین فیلم را از سر بگیرد و از این فرصت به دست آمده برای بازبینی لحن فیلم استفاده خواهد کرد: «هنگام فیلمبرداری تمام پروژه‌ها اتفاق می‌افتد. حوادث غیرمنتظره و خوش‌یمن و چیزهایی که انتظارش را ندارید... به نظر می‌رسد که فرصتی است برای بررسی لحن غیرمنتظره‌ی فیلم. در پروژه‌هایی مثل این شما هیچ‌وقت فرصت کافی برای مقدمه‌چینی ندارید، زیرا بسیار پیچیده‌اند و به‌شدت عظیم. این وقفه به من فرصت می‌دهد دوباره به سکانس‌های عظیم‌تر فکر کنم و اینکه چگونه می‌خواهم آن‌ها را به تصویر بکشم.»

ویروس کرونا سبب شد عرضه‌ی «بتمن» از ژوئن سال ۲۰۲۱ به ۱ اکتبر سال ۲۰۲۱ موکول شود. در این ریبوت «رابرت پتینسون» در نقش «بروس وین/بتمن»، «زوئی کراویتز» در نقش «زن گربه‌ای»، «کالین فرل» در نقش «پنگوئن»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد پنی‌ورث»، «جفری رایت» در نقش «جیمز گوردن»، و «جان تورتورو» در نقش «کارمین فالکن» بازی می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید