news-background
news-background

فیلمبرداری The Batman «رابرت پتینسون» به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم ابرقهرمانی «بتمن» (The Batman) به کارگردانی «مت ریوز» به پایان رسید. «رابرت پتینسون» در این فیلم که به‌شدت تحت تأثیر پاندمی ویروس کرونا قرار گرفت، نقش «بروس وین/بتمن» را بازی کرده است.

با تمامی مشکلات موجود، ریوز با ارسال تصویری از تجهیزات فیلمبرداری در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری را به تأیید رسانده است. او می‌نویسد: «روز آخر بتمن» و «گرگ فریزر» فیلمبردار پروژه را تگ می‌کند. تولید «بتمن» سینمایی دیگری اگرچه ضروری به نظر نمی‌رسید، اما هواداران بسیاری به توییت ریوز واکنش نشان داده‌اند و شور و شعف خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

در حین فیلمبرداری پروژه، پتینسون به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته از محل تولید فیلم دور ماند. بدلکاران او نیز چند بار با ابتلا به ویروس موجب توقف فیلمبرداری شدند. این فیلم در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما «مایکل کیتون» و «بن افلک»، بازیگران سابق نقش «بتمن» نیز باید در همین سال همین نقش را تکرار کنند.

کیتون در فیلم «فلش» (The Flash) به کارگردانی «اندی موشتی» پس از سال‌ها در نقش «بتمن» ظاهر خواهد شد. این فیلم قرار است پاییز سال ۲۰۲۲ توسط برادران وارنر اکران شود. کیتون در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۲ در دو فیلم «بتمن» و «بتمن بازمی‌گردد» در این نقش دیده شده بود. افلک نیز در فیلم «فلش» نقش نسخه‌ی متفاوتی از «بروس وین/بتمن» را بازی خواهد کرد. او در سه فیلم «جوخه انتحار»، «لیگ عدالت» و «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» در نقش «بتمن» بازی کرده بود.

«والتر هامادا» در مصاحبه با «نیویورک تایمز» توضیح داده بود که چگونه چند نسخه از «بتمن» در یک فیلم ظاهر خواهند شد: «فکر نمی‌کنم که کسی  تاکنون [دنیاهای موازی در سینما را] خلق کرده باشد. اما مخاطبین برای درک پیچیدگی آن به قدر کافی زیرک هستند. اگر فیلم‌های خوبی بسازیم با آن همراه خواهند شد.»

«بتمن» با بازی «رابرت پتینسون» در نقش «بتمن»، «زوئی کراویتس» در نقش «زن گربه‌ای»، «پل دینو» در نقش «ریدلر»، «کالین فارل» در نقش «پنگوئن» و «اندی سرکیس» در نقش «آلفرد»، ۴ مارس ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

تریلر «بتمن» ریوز تابستان گذشته رونمایی شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید