news-background
news-background

فیلمبرداری پروژه جدید «پل توماس اندرسون» با نام رمز Soggy Bottom آغاز شد

در حالی که در حین پاندمی کرونا، به ویژه در آمریکا که آمار مبتلایان مهارناپذیر به نظر می‌رسد، تنها فیلمبرداری چند فیلم دوباره از سر گرفته شده، دوشنبه (۲۴ آگست) گزارش شد که فیلمبرداری فیلم جدید «پل توماس اندرسون» که داستانش در دهه‌ی ۱۹۷۰ می‌گذرد آغاز شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در تصاویری که آخر هفته‌ی گذشته در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، در پروژه‌ی جدید اندرسون که با نام رمز «کف خیس» (Soggy Bottom) شناخته می‌شود، «بردلی کوپر» با یک ظاهر دهه‌ی هفتادی به چشم می‌خورد. اندرسون در این فیلم با گروه موسیقی «هیم» (Haim) همکاری می‌کند. سابقه‌ی همکاری این گروه با اندرسون بسیار طولانی است چرا که مادر اندرسون معلم اعضای این گروه بوده و اندرسون چند موزیک ویدیو را برای آن‌ها کارگردانی کرده است.

کوپر تنها بازیگری است که حضورش در این پروژه تأیید شده و جز این در مورد فیلم اطلاعات دیگر درز نشده، اما به نظر می‌رسد که اندرسون با آن بازگشتی خواهد داشت به دارم‌های آلتمنی که داستان‌شان در دره‌ی سان فرناندو می‌گذرد. گفته می‌شود که یکی از شخصیت‌های فیلم یک کودک با استعداد است که احتمالاً توسط کوپر کشف خواهد شد. این پروژه پیش‌تر قرار بود توسط فکوس فیوچرز تولید شود اما اخیراً به استودیوی ام‌جی‌ام کوچ کرد.

فیلم «رشته‌ی خیال» (دانلود فیلم Phantom Thread با لینک مستقیم) اندرسون با بازی «دنیل دی‌لوئیس» شش نامزدی اسکار از جمله جایزه‌ی بهترین فیلم سال و بهترین کارگردانی را کسب کرد و در نهایت برنده‌ی اسکار بهترین طراحی لباس برای «مارک بریجز» شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۵ شهریور ۱۳۹۹ ۰۷:۴۹

کارگردان خیلی خوبیه منتظریم

نمایش اسپویل
۴ شهریور ۱۳۹۹ ۲۲:۵۸

بساز لعنتی تو فیلم نسازی کی بسازه

نمایش اسپویل