news-background
news-background

زمان فیلمبرداری Shazam 2 و Sonic the Hedgehog 2 مشخص شد؛ «اندرو لینکلن» زمان تولید فیلم Walking Dead را تأیید کرد

«مگان گون» تأیید کرد که فیلم «شزم: خشم خدایان» (Shazam: Fury of the Gods) بهار آینده آغاز خواهد شد. قسمت اول این فیلم عملکرد قابل قبولی در گیشه داشت و خون تازه‌ای در رگ‌های دنیای سینمایی دی‌سی جاری ساخت. اما قسمت دوم پس از چند تأخیر سرانجام آماده‌ی فیلمبرداری است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

گود با حضور در «شوی کارلوس واتسون» تأیید می‌کند که «شزم ۲» در ماه می تولید خواهد شد. این دنباله در سال ۲۰۱۹ معرفی و اعلام شد که «دیوید اف. سندبرگ» برای کارگردانی بازخواهد گشت. با این حال، با شیوع کووید-۱۹ با چند تأخیر مواجه شد. این فیلم ابتدا قرار بود ۱ آوریل ۲۰۲۲ اکران شود اما در حال حاضر به ۲ ژوئن ۲۰۲۳ موکول شده است.

داستان «شزم» در مورد «بیلی بتسون» ۱۴ ساله است که توسط جادوگری برگزیده می‌شود تا قدرت‌هایش را به ارث ببرد. وقتی که بتسون می‌کوشد به کار گیری نیروهای هویت‌هایی باستانی از جمله هرکول و سلیمان و زئوس را فرابگیرد، با شیاطینی که «هفت گناه مرگبار» نامیده می‌شوند روبرو می‌شود. او در نهایت قدرت‌هایش را با نزدیکانش به اشتراک می‌گذارد.

«تیکا سامپتر» که در فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) نقش «مدی واچوفسکی» را بازی کرده می‌گوید فیلمبرداری دنباله به زودی آغاز خواهد شد. او در مصاحبه با برنامه‌ی «زنده با رایان و کلی» تأیید کرده است که این قسمت از ماه مارس در ونکوور تولید می‌رسد. این اولین بار است که یکی از عوامل تولید دنباله را رسماً تأیید می‌کنند.

از داستان «سونیک خارپشت ۲» جزئیاتی فاش نشده اما بر اساس گزارش‌های غیررسمی به نظر می‌رسد که «جیمز مارسدن»، «جیم کری»، «بن شوارتس» صداپیشه شخصیت سونیک و سامپتر برای قسمت دوم بازگردند و شخصیت «دکتر رباتنیک» با بازی کری بار دیگر ضدقهرمان قصه باشد.

صحنه‌های پایانی قسمت اول، احتمال نمایش شخصیت‌های نمادین بازی‌های ویدیویی سونی در دنباله را تقویت کرد. پارامونت اعلام کرده است که «سونیک خارپشت ۲» را ۸ آوریل سال ۲۰۲۲ اکران می‌کند.

«اندرو لینکلن» بازیگر نقش «ریک گرایمز» در «مردگان متحرک» (The Walking Dead) شبکه‌ی AMC نیز هفته‌ی گذشته تأیید کرد که تولید نسخه‌ی سینمایی این سریال آغاز شده است. در ماه ژوئیه «دیوید آلپرت» تهیه‌کننده گفته بود که تولید این فیلم بدون عنوان متوقف شده و سازندگان تا فراهم شدن شرایط مساعد منتظر خواهند ماند.

لینکلن در مصاحبه با «اکسترا» می‌گوید: «اگر همه‌چیز خوب پیش برود و من بتوانم از کشور خارج شوم، قصد دارم به آمریکا برگردم و در بهار و تابستان فیلمبرداری کینم.» او در ماه دسامبر گرفته بود که توزیع واکسن سبب شده که امکان فیلمبرداری فیلم «مردگان متحرک» در فصل بهار آینده فراهم شود. این پروژه قرار بود دو سال قبل و در بهار سال ۲۰۱۹ به تولید برسد.

«اسکات گیمپل» نویسنده و تهیه‌کننده‌ی فیلم پیش‌تر در مصاحبه با «اینسایدر» گفته بود: «به کار بر روی فیلم ادامه می‌دهیم. ساخته خواهد شد. از فرصت به وجود آمده به دنبال شیوع کووید استفاده و استراحتی می‌کنیم... کمی بیشتر از سریال زمان می‌برد. و بعد کار بر روی سریال‌های جدید را آغاز می‌کنیم. بنابراین پروژه‌های زیادی برای آینده‌ی «مردگان متحرک» داریم، پروژه‌هایی بسیار متفاوت.»

با شروع فیلمبرداری فیلم «مردگان متحرک» در فصل بهار و تابستان آینده، احتمال پخش آن در اوایل سال ۲۰۲۲ وجود خواهد داشت، همان سالی که سریال تلویزیونی «مردگان متحرک» نیز پس از ۱۱ فصل به پایان می‌رسد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید