news-background
news-background

فیلمبرداری Shang-Chi مارول به پایان رسید

فیلم ابرقهرمانی «شانگ-چی و افسانه ده حلقه» (دانلود فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings با لینک مستقیم) مارول به صورت کامل فیلمبرداری شد. «سیمو لیو» بازیگر نقش اول فیلم و «دستین دنیل کرتون» کارگردان در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری این پروژه را اعلام کرده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

لیو در اینستاگرامش می‌نویسد: «موفق شدیم عزیزان! مشتاقیم این شخصیت را تا ۹ ماه آینده به جهان معرفی کنیم.» کرتون نیز با ارسال تصویری از خود، همسرش «نیکی چپمن»، خواهرش «جوی کرتون» و «ژانگ منگ» بازیگر پایان فیلمبردرای را تأیید کرده است.

لیو در فیسبوک از تجربه‌ی بازی در اولین فیلم مارول با نقش اصلی آسیایی تبار گفته است: «خطاب به کسانی که از ماه به دلیل رنگ پوستمان بیزار بودند، یا کاری کردند که به همین علت تحقیر شویم؛ دیگر کافی است. این فیلم ماست، و از این پس برای هالیوود ناممکن است که به ما بی‌توجهی کند.»

شخصیت «شانگ-چی» در دهه‌ی ۱۹۷۰ توسط مارول خلق شد. در کتاب‌های کامیک، او فرزند یک گلوبالیست چینی است که بدون تماس با دنیای بیرون رشد و آموزش دیده. هنرهای رزمی و مهارت‌های بدیع آموخته و در نهایت به دنیای بیرون راه پیدا می‌کند تا اهداف پدرش را محقق کند، اما با این حقیقت مواجه می‌شود که پدرش آن شخص نوع‌دوستی که ادعا می‌کند نیست.

از داستان این اقتباس سینمایی اطلاعاتی فاش نشده، اما گروهی از آسیایی‌تباران پشت و جلوی دوربین کار کرده‌اند. فیلمبرداری این پروژه فوریه سال ۲۰۲۰ آغاز و همچون دیگر عناوین هالیوود در ماه مارس با مانع پاندمی روبرو شد. تولید پروژه در ماه ژوئیه ادامه پیدا کرده بود. این فیلم قرار است ۹ ژوئیه سال ۲۰۲۱ اکران شود.

«آکوافینا»، «تونی لیونگ»، «میشل یو»، و «رانی چی‌ینگ» دیگر بازیگران «شانگ-چی» خواهند بود. «کوین فایگی» مثل همیشه تهیه‌کننده‌ی این فیلم است.

       

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید