news-background
news-background

فیلمبرداری Matrix 4 با «کیانو ریوز» آغاز شد؛ انتشار تصاویر پشت صحنه

 «لانا واچوفسکی» برای کارگردانی چهارمین قسمت چندگانه‌ی علمی-تخیلی «ماتریکس» بازگشته است.

«کیانو ریوز»، «کری آن ماس» و «لانا واچوفسکی» نویسنده و کارگردان، هفده سال پس از وداع با چندگانه‌ی «ماتریکس»، رسماً به دنیای فیلم بازگشتند. «سان فرانسیسکو اگزماینر» محل فیلمبرداری قسمت چهارم «ماتریکس» (دانلود فیلم The Matrix 4 با لینک مستقیم) را در محله‌ی چینی‌های منقطه‌ی خلیج سان فرانسیسکو به همراه ریوز و ماس کشف کرده است. این دو قرار است در قسمت چهارم نقش‌های نئو و ترینیتی را دوباره ایفا کنند، اما هواداران چندگانه به سختی می‌توانند آن‌ها در از تصاویر پشت صحنه‌ی منتشر شده شناسایی کنند. ظاهر شخصیت نئو شباهتی به آنچه که هواداران با عینک دودی تصور می‌کردند ندارد. در عوض، نئو مانند شخصی عادی به نظر می‌رسد که برای خوردن قهوه بیرون رفته است. هواداران قطعاً انتظار دیدن نئو با جین آبی را نداشتند و هنوز معلوم نیست که ظاهر او چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

علاوه بر ریوز و ماس، «جیدا پینکت اسمیت» نیز به چندگانه بازخواهد گشت. چهره‌های جدید داستان نیز شامل «جسیکا هنویک»، «یحیی عبدالمتین دوم»، «جاناتان گراف»، «نیل پاتریک هریس»، «مکس رایملت» و «ارندیرا ایبارا» می‌شود. شایعه‌ی سفر در زمان و بازی عبدالمتین در نقش مورفیوس جوان به گوش می‌رسد، اما تاکنون برادران وارنر اطلاعاتی را تأیید نکرده است. «هوگو ویوینگ» از جمله بازیگران سه‌گانه‌ی ابتدایی است که اخیراً اعلام کرد در قسمت جدید مشارکتی ندارد. او در مصاحبه با «تایم‌ اوت» لندن ادعا کرد که به علت نداشتن وقت موفق به همکاری با واچوفسکی نشده است.

برادران وارنر «ماتریکس ۴» را در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌کند.

   

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۲:۵۰

ریوز نقش اصلی داره ؟ نئو ؟

نمایش اسپویل
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۴۹

یحیی عبدالمتین دوم. خخخخخخخ

نمایش اسپویل
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۰:۴۸

کسی هم هست که ماتریکس رو ندیده باشه!!! بهرحال اسپویله نئو کور شد روحشو معامله کرد و پیروز شد دیگه چیه نئو قراره برگرده!!!

نمایش اسپویل
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ۰۱:۴۸

نیو توو دنیای واقعی کور شد. توو دنیای ماتریکس که یه دنیای خیالیه میشه که بینا باشه.

نمایش اسپویل