news-background
news-background

فیلمبرداری Knives Out 2 در یونان آغاز شد

کارآگاه «بنوا بلانک» از ماساچوست به یونان رفته تا تحقیقات تازه‌ای آغاز کند. «رایان جانسون» نویسنده و کارگردان «چاقوکشی ۲» (Knives Out 2) در صفحه توییتر خود تأیید کرد که تولید این دنبال در یونان و سواحل مدیترانه آغاز شده است. انتظار می‌رود فیلمبرداری این پروژه در انتهای ماه ژوئیه یا آگست به پایان برسد. جانسون می‌نویسد: «و شروع می‌کنیم! روز اول فیلمبرداری معمای بعدی بنوا بلانک. با تشکر از همه مردم صبور یونان که به ما اجازه دادن در سواحل آرامبخش‌شان کشتار به راه بیندازیم.»

در این فیلم «دنیل کریگ» برای بازی در نقش اول و «رایان جانسون» برای کارگردانی بازخواهد گشت. پیش‌تر گزارش شده بود که «دیو باتیستا»، «جنل مونی»، «کاترین هان»، «کیت هادسون»، «مدلین کلاین»، و «ادوارد نورتون» به این دنباله ملحق شده‌اند. نت‌فلیکس با قراردادی ۴۵۰ میلیون دلاری امتیاز پخش دو دنباله دیگر «چاقوکشی» با کریگ و جانسون را خریداری کرده است.

«چاقوکشی» در سال ۲۰۱۹ توسط لاینزگیت اکران شد و در حالی که با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۳۱۱.۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. جانسون که نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال شده بود، بلافاصله پس از عرضه شدن قسمت اول فاش کرد که در حال کار بر روی دنباله است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید