news-background
news-background

فیلمبرداری سریال Falcon And The Winter Soldier در پراگ در پی شیوع کرونا متوقف شد

کروناویروس باز هم قربانی گرفت. شب گذشته گزارش شد که مقامات پراگ مدارس این منطقه را تعطیل کرده و برای رویدادهای عمومی محدودیت ایجاد کرده‌اند. به این ترتیب فیلمبرداری سریال «فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon And The Winter Soldier با لینک مستقیم) مارول و دیزنی+ به دنبال نگرانی از شیوع ویروس متوقف شد. در این سریال «آنتونی مکی» و «سباستین استن» در نقش شخصیت‌های اصلی بازی می‌کنند.

فیلمبردرای سریال از چند ماه قبل در آتلانتا آغاز شده بود اما بعضی از صحنه‌های کوتاه باید از هفته‌ی گذشته در پراگ ضبط می‌شد. شب گذشته استودیوی مارول فیلمبرداری را متوقف کرده و عوامل سریال را به آتلانتا بازگردانده است. هنوز مشخص نیست که سریال به پراگ بازمی‌گردد یا نه.

این دومین بار است که فیلمبرداری سریال با وقفه مواجه می‌شود. ضبط این پروژه ژانویه‌ی گذشته در پورتو ریکو نیز به دنبال وقوع زمین لرزه ۶.۴ ریشتری که بزرگ‌ترین زمین‌ لرزه‌ی یک قرن اخیر در تاریخ این منطقه است متوقف شده بود.

پخش فصل اول «فالکن و سرباز زمستان» قرار است از آگست آینده در دیزنی+ آغاز شود. این اولین سریال سرویس تازه‌ تأسیس دیزنی خواهد بود که داستان‌هایی در «دنیای سینمایی مارول» برای شخصیت‌های «سم ویلسون» و «باکی بارنز» در دوران «پسا-آخر بازی» روایت می‌کند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

مکی که در «انتقام‌جویان: آخر بازی» سپر «کاپیتان آمریکا» را از «استیو راجرز» با بازی «کرسی اوانز» تحویل گرفت، در مصاحبه با «سلبریتی فن فست» مورد این لحظه گفته بود: «ما در آتلانتا مشغول فیلمبرداری بودیم و «کریس اوانز» چند نفری از ما را به خانه‌اش دعوت کرد تا بازی فوتبال تیم فوتبال آمریکایی نیوانگلند پتریوتس را نگاه کنیم، زیرا او عاشق این تیم است ولی همه‌ی ما از آن متنفر بودیم. او مرا به زیرزمین برد تا خانه را به من نشان دهد و در آنجا گفت: «هیجان‌زده هستی یا نه؟» جواب دادم: «البته، بازی فوتبال است، من عاشق فوتبال هستم، هر هفته فوتبال می‌بینم، اما نمی‌دانستم تو هم علاقه‌ داری.» او گفت: «نه، منظورم فیلمنامه است. فیلمنامه‌ی صحنه‌های خودت را خوانده‌ای؟» گفتم: «نه.» بلند شد و رفت و با فیلمنامه برگشت. گفت: «صفحه‌ی ۸۵! بخوانش! بخوانش!» و مثل یک بچه نشست و خواندن مرا تماشا کرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید