news-background
news-background

پایان فیلمبرداری Expendables 4 برای «سیلوستر استالونه»؛ آغاز فیلمبرداری Secret Invasion و فصل سوم Mandalorian

تنها چند هفته پس از آغاز فیلمبرداری «بی‌مصرف‌ها ۴» (Expendables 4)، «سیلوستر استالونه» در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که ضبط صحنه‌های مرتبط با او به پایان رسیده و به خانه بازگشته است.

استالونه در صفحه اینستاگرام خود می‌نویسد جدایی از یک پروژه «همیشه تلخ‌وشیرین» است. این بازیگر ۷۵ ساله می‌گوید: «بهترین چیز تولید فیلم، سرگرمی و شاید پیام کوچکی در آن است. در فیلم‌های موفق خود سعی می‌کنم به یک حس انسانی برسم. اکشن نه چندان، اکشن فیلم بدیهی است، اما به شکلی با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند که خودش را در هر مأموریتی که شخصیت به دست گرفته همراه می‌بیند. کمی فرار از واقعیت خلق می‌کنیم و امیدواریم که چیزهای بیشتری به آن اضافه شود. بخش دشوارش همین است. احساس، انرژی و شوخی.»

«جیسون استاتهام»، «دولف لاندگرن»، و «رندی کوتور» همگی برای تکرار نقش‌های قبلی بازمی‌گردند اما در فیلم جدید «مگان فاکس»، «کورتیس «فیفتی سنت» جکسون» و «تونی جا» نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد. «اسکات وا» که «جنون سرعت» (Need for Speed) را در کارنامه دارد بر روی صندلی کارگردانی «بی‌مصرف‌ها ۴» خواهد نشست در حالی که فیلمنامه با همکاری «اسپنسر کوئن»، «مکس آدامز» و «جان جوزف کانلی» به نگارش درآمده است.

استالونه اولین بار در سال ۲۰۱۰ در قسمت اول «بی‌مصرف‌ها» بازی کرد. آن فیلم ۲۷۴.۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و دنباله‌های آن در مجموع به فروش ۵۳۰ میلیون دلاری رسیدند.

«ساموئل ال. جکسون» پنجشنبه گذشته در شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از پشت صحنه «تهاجم سری» (Secret Invasion) دیزنی+ اعلام کرد که فیلمبرداری فصل اول این سریال آغاز شده است. جکسون از سال ۲۰۰۸ و فیلم «مرد آهنی» (Iron Man) تاکنون نقش «نیک فیوری» را در «دنیای سینمایی مارول» بازی می‌کند اما این اولین بار است که پروژه‌ای ویژه این شخصیت به تولید می‌رسد. فیوری با ارجاع به بشکن «تانوس» در فیلم‌های اخیر «انتقام‌جویان» (Avengers) می‌نویسد: «گور پدر آن بشکن» و اضافه می‌کند: «بازگشت به فیوری.»

نویسندگی «تهاجم سری» به «کایل برداستریت» سپرده شده که سابقه‌ی کار بر روی سریال «آقای ربات» (Mr Robot) را دارد. «امیلیا کلارک»، «الیویا کولمن»، «کارمن اجوگو»، «کریستفر مک‌دونالد»،‌ «کیلیان اسکات»، «بن مندلسون» و «کینگزلی بن ادیر» از جمله دیگر بازیگران این مجموعه خواهند بود.

انتظار می‌رود سریال «تهاجم سری» با تهیه‌کنندگی «جاناتان شوارتس» در سال ۲۰۲۲ از دیزنی+ پخش شود.

«کارل ودرز» بازیگر سریال «مندلوری» (The Mandalorian) نیز هفته گذشته تأیید کرد که فیلمبرداری فصل سوم اسپین‌آف «جنگ ستارگان» آغاز شده است. ودرز در این سریال نقش «گریف کارگا» را بازی می‌کند و به «پدرو پاسکال» در نقش مندو می‌پیوندد. فیلمبرداری فصل دوم سریال اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد و یک سال بعد روی ایر رفت. بنابراین قسمت‌های جدید این مجموعه ممکن است پاییز سال ۲۰۲۲ آماده پخش از دیزنی+ باشد.

اسپین‌آف «کتاب بوبا فت» (The Book of Boba Fett)، «رنجرهای جمهوری جدید» (The Rangers of the New Republic)، «آسوکا تانو» (Ahsoka Tano)، سریال «لاندو کلاریسیان» (Lando Calrissian)، «کسیان آندور» (Cassian Andor) با بازی «دیه‌گو لونا»، «اوبی-وان کنوبی» (Obi-Wan Kenobi) با بازی «یوان مک‌گرگور» و «هیدن کریستنسن» در نقش «دارث ویدر»، و «اکولایت» (The Acolyte) از جمله سریال‌های لایو-اکشن دیزنی و لوکاس‌فیلم برای سال‌های آینده خواهند بود.

  https://twitter.com/TheCarlWeathers/status/1448055910257942533

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید