news-background
news-background

فیلمبرداری Black Adam به پایان رسید؛ «دووین جانسون»: «سخت‌ترین چالش بازیگری من بود»

«دووین جانسون» در شبکه‌های اجتماعی پایان فیلمبرداری «بلک آدام» (Black Adam) دی‌سی و برادران وارنر را تأیید کرده است. او می‌نویسد: «فیلمبرداری ماجراجویی شگفت‌آور «بلک آدام» تمام شد. سخت‌ترین چالش بازیگری من بود هم از جهت جسمانی و هم روانی. تک تک لحظات ارزشش را داشت.از بیش از ۱۰۰۰ عوامل خستگی‌ناپذیر گروه، بازیگران و کارگردان قدردانی می‌کنم. سلسسه مراتب قدرت در دنیای دی‌سی در حال تغییر است.»

«بلک آدام» داستان نسبتاً پیچیده‌ای دارد. هزاران سال پیش از آنکه «بیلی بتسون» به «کاپیتان مارول» تبدیل شود، «شزم» جادوگر قدرت‌هایش را به فرد دیگری بخشیده است. «تث-آدام» یا «آدام توانا» در ابتدا یک قهرمان است اما قدرت مطلق او را به فساد می‌کشاند و به «آدام سیاه» یا «بلک آدام» تبدیل می‌کند و توسط «شزم» تبعید می‌شود. او حالا به زمین و زمانه حاضر بازگشته در تلاش است اعتبار از دست رفته‌اش را بازیابد.

کارگردانی «بلک آدام» به «ژاومه کویت-سرا» سپرده شده که سابقه‌ی همکاری با جانسون در فیلم «گردش در جنگل» (Jungle Cruise) دیزنی را هم دارد. «سهراب نوشیروانی» و «روری هینز» نویسندگان آخرین نسخه‌های فیلمنامه‌اند. در فیلم «بلک آدام» جانسون در نقش اصلی، «پی‌یرس برازنان» در نقش «دکتر سرنوشت»، «آلدیس هاج» در نقش «هاک‌من»، «نوآح سنتینیو» در نقش «اتم اسمشر» و «کویینتسا سوییندل» در نقش «سایکلون» بازی می‌کنند. «سارا شاهی» بازیگر ایرانی تبار نیز نقش یک استاد دانشگاه را بازی خواهد کرد.

«بلک آدام» ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ماه ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید