news-background
news-background

فیلمبرداری 5 American Pie امسال آغاز خواهد شد

ستاره فیلم Sharknado یعنی تارا رید در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که به احتمال زیاد، فیلمبرداری  American Pie 5 اواخر سال جاری آغاز خواهد شد و او نیز قرار شده تا بار دیگر نقش شخصیت ویکی لاتم را بازی کند. آخرین باری که American Pie به سینما آمد سال 2012 بود و حال بنظر می‌رسد که فرصت مناسبی برای تولید نسخه جدید فیلمی رسیده که ایرانیان خاطرات بسیاری با آن دارند. این مجموعه با اکران فیلم American Pie در سال 1999 کار خود را آغاز کرد. بودجه این فیلم کمدی تنها 11 میلیون دلار بود اما فروش چشمگیر 235 میلیون دلاری آن باعث شد تا بودجه کافی برای ساخت نسخه‌های بعدی آن فراهم شود. در صورت انتشار اخبار بیشتر از American Pie 5 با شما عزیزان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۰۷

سلام واقعاً متاسفم اگه شما این سری از فیلم ها رو سخیف و بی ارزش میدونید، اصن تو سایتای فیلم چکار میکنید!! این گزاره "که ایرانیان خاطرات بسیاری با آن دارند" که نویسنده خبر ارائه کرده خودش یه دنیا خاطرس که خب اکثرش میتونه شخصی باشه. چه خنده هایی که وقتی با بچه ها می دیدم می کردیم. من تا این خبر رو دیدم ذوق مرگ شدم. حتی اگه 40 سالتمبشه بازم این مجموعه دیدن داره، چون بازیگرا هم بزرگ میشن؛ مگه اینطور نیست. این فیلم خیلی از ناهنجاری ها رو برای من بی اهمیت کرد که اصلن دلیلی نداشت بخوام بهش فک کنم، نوجوونی تا جوونی با این فیلم ها بودم، اهل هر ژانری باشی این مجموعه رو از دست نمیده!! این سبک از کمدی رو همیشه چشم به راهم ولی در کنار فیلم های جان هیل ، پای و مجموعه شخصیتای این فیلم ها عالین!

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۲۹

هیچ فیلم به اندازه american pie من رو به خنده تیاوارده بسیار فیلم کمدی خوش دستیه کسانی که عاشق ژانرا کمدی هستن این کالکشن رو ببین نبینی نصف عمرت رفته به باد?من در کل این کاکلشن رو 6قسمتش رو دیدم.یعنی 4تاش اصله 2تاش اسمین اف بوده؟

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۱۸

نه من ترتیب شو برات میگم شاید خیلی دوستان سوالشون این باشه. آمریکن پای در کل 4 قسمته به نام های قسمت اول American Pie1999 قسمت دوم American Pie 2 2001 قسمت سوم American Wedding 2003 قسمت چهارم American Reunion 2012 و قسمت پنجمش همینی هست که قراره بیاد و خبرش اینجاست. این مجموعه انقدر طرفدار پیدا کرد که کارگردانا و نویسنده هاش مجبور شدن براش اسپین آف هایی بسازن که طرفداراشون تو خماری نمونن و به صورت دیسک فروختن چهار قسمت اسپین اف ساخته شد. که به این مجموعه بی ربط نیست ولی نبینی هم به مجموعه اصلی لطمه وارد نمیشه. حالا اسم و ترتیب اسپین آف ها رو میگم قسمت اول American Pie: Band camp 2005 قسمت دوم American Pie: The Naked Mile 2006 قسمت سوم American Pie: Beta House 2007 قسمت چهارم 2009 American Pie: The Book of Love پیشنهاد من اینه به ترتیب سال ساخت همشون رو ببینید.

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳

خاطرانگیز بودن یه بحثه، خوب بودن فیلم یه بحث دیگه. منم زمانی که 14-15 سالم بود این مجموعه فیلمارو دیدم و خوشمم اومد. ولی الان که 27 سالمه میبینم نه تنها برام جالب نیست، احمقانه و مسخره هم هست. کلاً این تیپ فیلما مخاطب خاص خودش رو داره که اغلب قشر نوجوانه. در جواب اون دوستمون که میگن "کمدی یک ژانر از سینماس و هر ژانرم مخاطب خاص خودشو داره"، باید گفت کمدی داریم تا کمدی، خب Rick and Morty هم کمدیه، ولی این کجا و اون کجا. البته قرارم نیست این رده فیلما رو مثلاً با Citizen Kane مقایسه کنیم. هر سبک فیلمی لازمه، چون سلیقه افراد متفاوته و هرکی از یه چیزی لذت میبره. ولی اگه کسی تو جوانی و میانسالی سلیقه و ذائقه اش با دوران نوجوانی و بچگیش فرقی نکرده باشه جای نگرانی داره.

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۷

خخخخخ مرسی که هنوز هستید. خیلی خوشحال شدم. تمام خاطرات نوجوونیم زنده شد

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۲۷

پای ۵ ؟؟؟؟؟؟ مگه هشت تاش اکران نشده تا حالا ؟؟؟

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۸:۱۸

مرسی دادا .واااااای واقعن عالیه این فیلم خدا کنه عمر کنیم ببینیمش ???

نمایش اسپویل
۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵

اونا فرعی ها یا اسپین اف هاشن

نمایش اسپویل
بیشتر