news-background
news-background

فیلمبرداری پیش‌درآمد Army of the Dead با بازی ستاره Game of Thrones به پایان رسید

«زک اسنایدر» فیلمبرداری پیش‌درآمد «ارتش مردگان» با بازی «ناتالی امانوئل» را به پایان رسانده است.

 

«زک اسنایدر» جدا از تدوین جدید «لیگ عدالت» (Justice League Snyder Cut)، به نحوی فیلمبرداری پیش‌درآمد «ارتش مردگان» (Army of the Dead) نت‌فلیکس را هم به پایان رسانده است. نت‌فلیکس حتی پیش از انتشار این فیلم برای تولید پیش‌درآمد چراغ سبز نشان داده بود. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

اسنایدر در شبکه‌های اجتماعی می‌نویسد: «فیلمبرداری «ارتش مردگان: پیش‌درآمد» تمام شد. از نت‌فلیکس و همه‌ی عوامل و بازیگران سپاسگزاری می‌کنم.» این کارگردان تصویری از بعضی از بازیگران فیلم از جمله «ناتالی امانوئل» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) و «سریع و خشن ۹» (F9) و «لودویگ دایتر» که در هر دو قسمت چندگانه ظاهر خواهند شد را منتشر کرده است.

دیگر بازیگران فیلم «دیو باتیستا» بازیگر «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy)، «استوارت مارتین» و «روبی او. فی» و «اوماری هاردویک» بازیگر سریال «قدرت» (Power) و «آنا دلا رگوئرا» همبازی اوماری در «قدرت» خواهند بود. داستان «ارتش مردگان» در مورد گروهی از سربازان است که قرنطینه را می‌شکنند تا به لاس وگاس بروند و دست به «بزرگ‌ترین سرقت تاریخ» بزنند. علاوه بر این پیش‌درآمد، سریال انیمیشنی بر اساس شخصیت باتیستا نیز در حال توسعه است.

«لیگ عدالت زک اسنایدر» قرار است در ماه مارس آینده به صورت یک مینی‌سریال از HBO Max پخش شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید