news-background
news-background

فیلمبرداری پروژه‌های مارول در بریتانیا ادامه پیدا می‌کند

دولت بریتانیا برای ادامه‌ی فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی کارکنان چراغ سبز نشان داد. «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا روز یکشنبه اعلام کرده بود افرادی که امکان کار از راه دور را ندارند باید به سر کار خود برگردند. دولت مستقیماً اعلام نمی‌کند که این توصیه در مورد پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی متوقف شده هم اعمال می‌شود یا نه، اما بخش‌های فرهنگی، رسانه و ورزشی این کشور به بازگشت تشویق شده‌اند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هرچند اخبار، و دیگر برنامه‌های بدون فیلمنامه به تولید ادامه می‌دادند، اما پروژه‌های متن-محور پرخرج زیادی از جمله «پیکی بلایندرز» (دانلود سریال Peaky Blinders با لینک مستقیم)، «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) و «ویچر» (دانلود سریال The Witcher با لینک مستقیم) و فیلم‌هایی مانند «بتمن» (دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم) و «پری دریایی کوچولو» (Little Mermaid) و پروژه‌های سینمایی استودیوی مارول از جمله «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (دانلود فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness با لینک مستقیم) و «مرد-مورچه‌ای ۳» (دانلود فیلم Ant-Man 3 با لینک مستقیم) در این کشور با شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده‌ بودند.

روز گذشته «دیجیتال اسپای» نیز گزارش داد که فیلم «بیوه‌ی سیاه» (دانلود فیلم Black Widow با لینک مستقیم) مارول و دیزنی هم یک هفته زودتر از موعد در بریتانیا اکران می‌شود و یک هفته بعد در آمریکای شمالی به نمایش درمی‌آید. در این گزارش ادعا شده است که دیزنی «بیوه‌ی سیاه» را ۲۸ اکتبر در بریتانیا و ۶ نوامبر در آمریکای شمالی اکران می‌کند.

در صورتی که تاریخ اکران این فیلم طبق گزارش جدید منتشر شود، هواداران آمریکایی باید خود را به مدت یک هفته از گزند اسپویلرها در امان نگه‌ دارند. هرچند که «بیوه‌ی سیاه» با بازی «اسکارلت جوهانسون» یک پیش‌درآمد است و داستانی در گذشته روایت می‌کند و این شخصیت در فیلم «آخر بازی» (دانلود فیلم Avengers: Endgame با لینک مستقیم) کشته می‌شود. اما در مورد شخصیت‌های «فلورنس پیو» و «دیوید هاربر» اسپویلرهایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«بیوه‌ی سیاه» قرار بود در تاریخ ۱ می اکران شود اما دیزنی و مارول با تعطیلی سالن‌های سینما نمایش این فیلم در فاز چهارم «دنیای سنمایی مارول» را به اواخر سال ۲۰۲۰ موکول کردند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید