news-background
news-background

فیلمبرداری فصل سوم و پایانی His Dark Materials آغاز شد

فیلمبرداری فصل سوم و پایانی سریال «نیروی اهریمنی او» (His Dark Materials) اچ‌بی‌او  و بی‌بی‌سی آغاز شد. فصل سوم این سریال فانتزی که از رمان‌های «فیلیپ پولمن» و کتاب «دوربین کهربایی» (The Amber Spyglass) اقتباس شده است.

تولید این فصل در استودیوهای وولف ولز و نیز در مناطقی از این کشور و انگلستان صورت می‌گیرد. «آمیت گوپتا»، «چارلز مارتین» و «ورونیکا توفلیسکا» کارگردانان فصل پایانی خواهند بود. در این سریال بازیگرانی چون «دفنی کین»، «روث ویلسون»، «امیر ویلسون»، «اندرو اسکات»، «ویل کین»، و «لین مانوئل میراندا» نقش‌آفرینی کرده‌اند. ویلسون در نقش «خانم کولتر»، «سایمون کربی» در نقش «ماری مالون»، «ویل کین» در نقش «پدر مک‌فیل»، «جید انوکا»، «روتا گدمینستاس» و «جیمز مک‌آووی» برای فصل سوم بازمی‌گردند.

بازیگران جدید فصل سوم نیز «جیمی وارد»، «کوبنا هولدبروک-اسمیت»، «سایمون هریسون»، «امبر فیتزجرالد-وولف» و «چیپو چانگ» خواهند بود.

فصل دوم «نیروی اهریمنی او» که ۱۶ نوامبر سال گذشته پخش شده بود، در حالی آغاز شد که «لرد ازری‌یل» پلی به دنیایی جدید باز کرده و «لایرا» پریشان از مرگ بهترین دوستش، به دنبال ازری‌یل به سرزمین‌های ناشناخته قدمی می‌گذارد. او در شهری متروک و مرموز با «ویل» برخورد می‌کند، پسری از دنیای ما که او هم از گذشته‌ای دردناک می‌گریزد. لایرا و ویل متوجه می‌شوند که سرنوشت‌شان این است که ویل با پدرش ملاقات کند. در همین حین، خانم کولتر در جستجوی لایرا است، و می‌خواهد به هر قیمتی که شده او را به خانه بازگرداند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید