news-background
news-background

فیلمبرداری فصل دوم The Witcher به پایان رسید

نت‌فلیکس هنوز به صورت رسمی پایان فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» (The Witcher) را به تأیید نرسانده اما «ژاکلین راتور» گریمور «هنری کویل» می‌گوید تولید اپیزودهای جدید این سریال فانتزی پربیننده به اتمام رسیده است. در صورت صحت این ادعا تا پخش فصل دوم هنوز راه درازی باقی مانده و مراحل پس از تولید باقی است.

راتور در صفحه‌ی اینستاگرام خود اعلام کرده است که فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» به پایان رسیده است. تولید این فصل از یک سال قبل تاکنون با شروع پاندمی با مشکلات بسیاری مواجه و «هنری کویل» نیز در حین فیلمبرداری مصدوم شد. با این حال به نظر می‌رسد که فصل دوم وارد مرحله‌ی پس از تولید شده یا به زودی خواهد شد.

فصل اول «ویچر» که بر اساس کتاب‌های «آندرژی ساپکوفسکی» ساخته شده یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی تاریخ نت‌فلیکس است. به دنبال پخش فصل اول، فروش بازی‌های ویدیویی «ویچر» نیز افزایش داشت. از آن زمان تاکنون بیش از یک سال می‌گذرد و هواداران دنیای ساپکوفسکی مشتاق‌تر از هر زمان دیگری شده‌اند.

از داستان فصل دوم جزئیاتی به شکل رسمی فاش نشده، اما با پایان فیلمبرداری، انتظار می‌رود که تصاویر و تیزرهایی از اپیزودهای جدید منتشر شوند. صفحه‌ی رسمی «ویچر» در توییتر با انتشار بخشی از فیلمنامه‌ی فصل دوم وعده داده است که نبردی خونین میان «گرالت» با بازی «هنری کویل» و «نیولن» (Nivellen) درخواهد گرفت. این هیولای طلسم‌شده اولین مخلوقی است که در کتاب «آخرین آرزو» (The Last Wish) «آندژی ساپکوفسکی» معرفی شده و نبرد نهایی میان او و گرالت در انتهای کتاب روایت شده است.

فصل دوم «ویچر» به نویسندگی «لورن اس. هیسریش» در بریتانیا در حال فیلمبرداری بود. «کریستوفر هیویو» ستاره‌ سابق «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در فصل دوم «ویچر» نقش «نیولن» را بازی می‌کند که در کتاب‌های منبع الهام سریال مردی با ظاهر یک هیولا توصیف شده است. هفته‌ی گذشته چندین بازیگر به فصل دوم اضافه شدند. نت‌فلیکس «اجوا اندو» را در نقش «ننک»، «کسی کلر» را در نقش «فیلیپا ایلهارت»، «لیز کار» را در نقش «فن»، «گراهام مک‌تاویش» را در نقش «دیکسترا»، «کوین دویل»‌ را در نقش «بالیان»، «سایمون کالو» را در نقش «کوردینگر» و «کریس فالتن» را در نقش «راینس» انتخاب کرده است.

علاوه بر این بازیگران، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید