news-background
news-background

شایعه: فیلمبرداری سریال WandaVision دیزنی+ به پایان رسیده است

«فالکن و سرباز زمستان» (دانلود سریال Falcon and the Winter Soldier با لینک مستقیم) و «وانداویژن» (دانلود سریال WandaVision با لینک مستقیم) و «لوکی» (دانلود سریال Loki با لینک مستقیم) از جمله پروژه‌های دیزنی+ بودند که فیلمبرداری آن‌ها با شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود. اما به تازگی «مورفیز مالتیورز» گزارش داده است که فیلمبرداری «وانداویژن» به پایان رسیده و جلوه‌های بصری آن هم انجام شده و یا رو به اتمام است. آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«وانداویژن» با بازی «الیزابت اولسن» در نقش «واندا ماکسیموف» قرار بود پس از عرضه‌ی «فالکن و سرباز زمستان» پخش شود. هنوز تاریخ انتشار «وانداویژن» به صورت رسمی اعلام نشده اما انتظار می‌رود که فصل اول آن تا پایان سال ۲۰۲۰ آماده شود. این پروژه با فیلم «دکتر استرنج و عوالم موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) در «دنیای سینمایی مارول» پیوند می‌خورد اما آن فیلم تا بیش از یک سال آینده اکران نخواهد شد.

«پل بتنی» بازیگر نقش ویژن در مورد این سریال می‌گوید: «من «کوین فایگی» را بسیار تحسین می‌کنم، او با این سریال و ایده‌ی آن ریسک بزرگی کرد. فیلمنامه به زیبایی نوشته شده و دیوانه‌وار است. منظورم این است که با تصمیماتی که گرفته‌اند سریال غیرقابل پیش‌بینی و جذاب شده و هواداران برای دیدن لازم نیست زیاد منتظر بمانند... آن‌ها خیلی زود گوشه‌هایی از نتیجه‌ی نهایی را خواهند دید.»

«انتقام‌جویان: آخر بازی» (تماشای انلاین Avengers: Endgame) و «مرد عنکبوتی: دور از خانه» (تماشای انلاین Spider-Man: Far From Home) آخرین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تا به امروزند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید