news-background
news-background

فیلمبرداری سریال The Witcher در لهستان آغاز شد

فیلمبرداری سریال «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس از چندی پیش در مجارستان و جزیره‌ی لاپالما آغاز شده بود، اما به نظر می‌رسد که بعضی از عوامل برای ادامه‌ی روند تولید عاززم لهستان شده باشند. محل دقیق فیلمبرداری در لهستان مشخص نیست، اما سازندگان دست کم چند صحنه را در دهکده‌ی کوچکی به نام «» در جنوب لهستان، جایی که یک قلعه مخروبه وجود دارد و شباهت‌هایی به محل آموزش «گرالت» و دیگر ویچرها دارد، تصویربرداری خواهند کرد.

البته انتخاب این لوکیشن به دلیل لهستانی بودن «آندژی ساپکوفسکی» نویسنده‌ی رمان‌ها نیز هست. این رمان حتی پیش از ساخته شدن بازی ویدیویی براساس آن، در این کشور محبوبیت زیادی داشت. در صورتی که فیلمبرداری در لهستان آغاز شود، بعید به نظر می‌رسد که تصاویری از پشت صحنه به بیرون درز نکند، مگر اینکه تحت تدابیر شدید امنیتی و در منطقه‌ای حفاظت شده باشد. تاکنون تنها چند تصویر از محل فیلمبرداری منتشر شده و یک بار «آنیا شالوترا» را در لباس «ینفر» و یک بار «هنری کویل» را در ظاهر «گرالت» دیده‌ایم.

انتظار می‌رود سریال «ویچر» نت‌فلیکس اواخر سال ۲۰۱۹ آماده‌ی انتشار شود، اما شبکه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه اعلام نکرده است. از این گذشته، تاریخ انتشار اولین تریلر سریال نیز همچنان نامشخص است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ۲۲:۰۲

بازیش که شاهکار شد ایشالله اینم شاهکار بشه.

نمایش اسپویل