news-background
news-background

فیلمبرداری سریال Lord of the Rings در نیوزلند و Mission Impossible در بریتانیا ادامه پیدا می‌کند

دنباله‌های «آواتار» به کارگردانی «جیمز کامرون» و فیلم «قدرت سگ» به کارگردانی «جیم کمپیون» در نیوزلند در حال فیلمبرداری است.

در ماه‌های آینده پنج پروژه‌ی سینمایی و تلویزیونی امکان فیلمبرداری در نیوزلند را خواهند داشت. دنباله‌های «آواتار» (دانلود فیلم Avatar با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز کامرون» و «قدرت سگ» (دانلود فیلم The Power of the Dog با لینک مستقیم) «جین کمپیون» برای نت‌فلیکس در این کشور در حال فیلمبرداری است و سریال «ارباب حلقه‌ها» (دانلود سریال Lord of the Rings با لینک مستقیم) آمازون، اقتباس لایو-اکشن «کابوی بیباپ» (Cowboy Bebop) نت‌فلیکس، فیلم جدید «پیتر فرلی» (Greatest Beer Run Ever) با بازی «ویگو موتنسن»، اقتباس لایو-اکشن «سوئیت توث» (Sweet Tooth) نت‌فلیکس از کامیک‌های دیسی و «پاور رنجرز بیست مورفرز» (Power Rangers Beast Morphers) به زودی آغاز خواهد شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

بنا بر اعلام «استاف» نیوزلند، این پروژه‌ها نزدیک به ۳۰۰۰ شغل ایجاد خواهد کرد و ۴۰۰ میلیون دلار به این کشور وارد می‌کند. علاوه بر این، نزدیک به ۲۰۶ سینماگر به همراه ۳۵ عضو از خانواده‌های‌شان در شش ماه آینده به نیوزلند می‌روند و به محض ورود قرنطینه خواهند شد.

سریال «ارباب حلقه‌ها» آمازون در حال پشت سر گذاشتن آخرین مراحل پایانی فیلمبرداری دو اپیزود اول از فصل اول بود وقتی که پاندمی در ماه مارس ضبط پروژه را متوقف کرد. سازندگان در نظر داشتند پس از پایان فیلمبرداری دو اپیزود اول پروژه را تا ماه سپتامبر متوقف کنند. «کابوی بیباپ» نت‌فلیکس پیش از پاندمی فیلمبرداری را آغاز کرده بود اما با مصدومیت «جان چون» بازیگر نقش اول سریال، وقفه‌ای هفت تا نه ماهه در تولید ایجاد شده بود.

«فیل توایفورد» وزیر اقتصاد و توسعه نیوزلند می‌گوید:‌ «موفقیت ما در مدیریت کووید-۱۹ موجب می‌شود کشور ما به یکی از چند کشوری تبدیل شود که می‌تواند در فضایی امن محتوا تولید کند.» او اضافه می‌کند: «این یک فرصت است دوستان، که ما نباید از دستش بدهیم. علی‌رغم بحرانی که گریبان‌گیر دنیا شده، این فرصتی هیجان‌انگیز برای صنعت سینمای نیوزلند است.»

فیلمبرداری قسمت‌های هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» (دانلود فیلم Mission Impossible 7 با لینک مستقیم) نیز بنابر ادعای وزیر فرهنگ بریتانیا به زودی در بریتانیا ادامه پیدا خواهد کرد. «الیور دودن» می‌گوید با «تام کروز» ۵۸ ساله در مورد اینکه تولید چگونه باید ادامه پیدا کند گفتگو کرده است. دو قسمت بعدی این چندگانه در استودیوهای برادران وارنر هرتفوردشیر تولید خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دولت بریتانیا می‌گوید به «عده‌ی قلیلی» از عوامل و بازیگران بدون اینکه ۱۴ روز قرنطینه شوند اجازه‌ی سفر به بریتانیا را خواهد داد. دودن می‌گوید: «بزرگ‌ترین بلاک‌باسترها و پیش‌رفته‌ترین سریال‌های تلویزیونی در بریتانیا ساخته‌ شده‌اند. معافیت از مالیات، تخصص و خلاقیت ما در صنعت فیلمسازی موجب شد تقاضا برای فیلمبرداری در بریتانیا افزایش پیدا کند و برای اقتصاد ما نیز با بازگشت سرمایه همراه باشد.»

کروز در ماه ژانویه فاش کرده بود که قسمت‌های هفتم و هشتم «مأموریت غیرممکن» تابستان سال ۲۰۲۱ و تابستان ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. با این حال، فیلمبرداری قسمت هفتم در ماه فوریه با پدیدار شدن بحران ویروس کرونا در ایتالیا متوقف شد. «کریستفر مک‌کواری» برای کارگردانی هر دو قسمت بازخواهد گشت.

در ماه ژوئن نیز استودیوی یونیورسال گزارش داده بود که فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک: سلطنت» (دانلود فیلم Jurassic World: Dominion با لینک مستقیم) را با فراهم آوردن امکانات بهداشتی ویژه در استودیو‌های پاین‌وود لندن آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید